Szkolenie: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości social media?

Opublikowano: 4 maja 2011. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

Termin: 25-26 maja 2011

Miejsce: Warszawa

Połączenie teorii z praktyką – indywidualne ćwiczenia

Szkolenie: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości social media? 1

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu pokazanie korzyści wynikających z prowadzenia działań marketingowych na portalach społecznościowych. Prowadzący głównie skupią się na Facebooku, gdzie pokażą całą gamę narzędzi, które uczestnicy będą mogli wykorzystać w przyszłości do planowania kampanii, prowadzenia fanpage’a, a także analizować statystyki.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak prowadzić udane działania w najpopularniejszych społecznościach?
  • Jak projektować strategię obecności marki w Social Media?
  • Jak założyć fanpage i korzystać z Facebooka jako marka?
  • Jak działają aplikacje na Facebooku?
  • Jak budować zasięg działań w mediach społecznościowych?
  • Jak mierzyć działania w społecznościach?
  • W jaki sposób uniknąć kryzysów w social media?
  • Co zrobić, by napisać dobry brief na działania marki w społecznościach?

Program/zakres szkolenia:

  • Media społecznościowe,
  • Dlaczego warto? Przykłady udanych i nieudanych kampanii.
  • Co wolno a czego nie wolno w social mediach?
  • Od czego zacząć? Podstawy działań w społecznościach.
  • Reklama w serwisach społecznościowych.
  • Aplikacje i gry społecznościowe.
  • Kryzysy w social mediach.
  • Jak napisać bref na social media?
  • Projektowanie skutecznej kampanii w social mediach.
  • Pomiar efektywności działań w social media,
  • Indywidualne ćwiczenia przy komputerach.

Adresaci:

  • Specjaliści ds. marketingu i PR,
  • Specjaliści od e-marketingu,
  • Brand managerowie,
  • Managerowie ds. komunikacji,
  • Właściciele małych i średnich firm poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami,
  • Sympatycy social media,

Koszty/promocje:

Cena szkolenia 1 600 zł + VAT.

Uwaga! Przy rejestracji do 12 maja zyskuje się 20 proc. rabatu (1 280 zł + VAT). Organizatorzy dają również możliwość negocjacji ceny przy zgłoszeniu kilku osób z firmy.

Prowadzący:

  • Paweł Karaś – Head of Facebook Sale, ARBOinteractive Polska
  • Michał Wiśniewski – Account Executive, ARBOinteractive Polska

Dodatkowe informacje: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/25-26-05-2011-2.htm

Kontakt do koordynatora szkolenia:

Paulina Groszyk
Specjalista ds. organizacji i promocji szkoleń
tel: 22 3929392
fax: 22 2442537
e-mail: szkolenia@multitrain.pl

Dawid ZarazińskiSzkolenie: Facebook – dlaczego dominuje w rzeczywistości social media?

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.