Spółka Łukasza Wejcherta kupuje Netsprint
Dirlango, spółka należąca do Łukasza Wejcherta i Macieja Żaka, przejmuje 70 proc. akcji Netsprint i zapowiada mocniejsze wyjście poza Polskę.
Dirlango, spółka należąca do Łukasza Wejcherta i Macieja Żaka, przejmuje 70 proc. akcji Netsprint i zapowiada mocniejsze wyjście poza Polskę.
Netsprint podczas dzisiejszej konferencji prasowej przedstawił nowych właścicieli spółki. Wraz z tą zmianą przedstawiono nową strategię. Właścicielami firmy zostało kilku prywatnych inwestorów – w tym obecny prezes Artur Banach.
Netsprint zaprezentował nową identyfikację wizualną swoich marek oraz przedstawił nową strategię zakładającą skupienie się na rozwiązaniach z zakresu marketingu online.
NetSprint.pl wprowadza na rynek rozwiązanie ContentStream. Nowe narzędzie ma stwarzać alternatywne w stosunku do Googla i Facebooka możliwości pozyskiwania nowych użytkowników dla serwisów kontentowych.
ContentStream – nowy sposób na zwiększenie dochodów z witryny więcej »
Nasza Klasa wprowadza nowy produkt reklamowy. Reklamy zarządzane przez klientów będą rozliczane za kliknięcie, docelowo w modelu samoobsługowym. System powstał we współpracy ze spółką NetSprint.
NetSprint.pl wprowadził usługę SEOfriend, mającą pomagać redaktorom serwisów www przygotowywać treści przyjazne wyszukiwarkom. SEOfriend umożliwia optymalizację treści zamieszczanych w serwisie pod kątem wymagań wyszukiwarek internetowych, m.in. Google, Bing czy NetSprint oraz strategii SEO przyjętej przez klienta.
SEOfriend – pomoc w tworzeniu SEOprzyjaznych treści więcej »
NetSprint rozpoczął sprzedaż swojego autorskiego systemu monitorującego media społecznościowe – NewsPoint Social Media – na kolejnym rynku zagranicznym. Lokalnym partnerem jest norweska firma monitorująca media, Opoint AS.