Click5

Frutek – nowa kampania

Pod hasłem reklamowym „Owocowy sposób na odlotowy dzień” rozpoczyna się kampania reklamowa owocowych napoi niegazowanych produkowanych na bazie naturalnej wody mineralnej Jurajska. Rysunkowy film reklamowy powstał w studio RDF w Bielsko-Białej. Równocześnie z kampanią reklamową została uruchomiona nowa strona internetowa www.frutek.pl 15-sekundowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w maju w  telewizyjnych stacjach dziecięcych i TVP

Frutek – nowa kampania więcej »

Motyle ECCO w Internecie

„Motyle żyją tylko jeden dzień – Przedłuż ich życie i wygraj nagrody ECCO!” – to hasło przewodnie najnowszej kampanii reklamowej Ecco Shoes w Internecie. Kampania towarzyszy uruchomieniu „Wirtualnego Świata Motyli”, w którym każdy użytkownik może stworzyć swojego własnego wirtualnego motyla i rozesłać go wraz z wyjątkową wiadomością do bliskich osób. Strona umożliwia również wędrówkę po

Motyle ECCO w Internecie więcej »

Wyróżniona Jurajska.pl

Strona www.jurajska.pl otrzymała nagrodę oraz tytuł Site Of The Day (SOTD) przyznany przez brytyjski Favourite Website Award (FWA), organizację która od 2000 roku wyróżnia najnowocześniejsze i najlepiej zaprojektowane serwisy na świecie. Nagrodzona strona jest nowym projektem w Jurajskiej Spółdzielni Pracy. Powstała we wrześniu br w ramach realizowanej strategii zmian wizerunkowych. Jest to kontynuacja działań promocyjnych

Wyróżniona Jurajska.pl więcej »

Internetowa „Kraina Jurajska”

W ramach realizowanej w 2006 roku strategii zmian wizerunkowych, „Jurajska” Spółdzielnia Pracy uruchomiła serwis konsumencki www.jurajska.pl, będący kontynuacją działań promocyjnych firmy w Internecie. Serwis ten dołączył do rodziny stron Jurajskiej, będącej źródłem wiedzy o firmie, jej produktach i środowisku naturalnym Jury. To kolejny krok w długofalowej strategii komunikacji marki z odbiorcą w Internecie. Opracowaniem koncepcji

Internetowa „Kraina Jurajska” więcej »

Click5 dla Red Bull City Rage

Wystartowała strona „Red Bull City Rage” promująca projekt filmowy Le Parkour firmy Red Bull, umożliwiający najbardziej utalentowanym zespołom zaangażowanym w ten nowy, miejski sport, nakręcenie profesjonalnych filmów w największych, polskich miastach. Serwis „Red Bull City Rage” to lądowanie w samym centrum metropolii. Nowatorskie połączenie dynamicznej grafiki, animacji i wideo z technologią Google Maps, pozwala zapoznać

Click5 dla Red Bull City Rage więcej »

Click5 dla nowej kolekcji ECCO

Agencja interaktywna Click5 stworzyła serwis internetowy ECCO Receptor. Ma on promować sportową kolekcję butów duńskiej firmy ECCO. Strona www.ecco.com.pl/receptor jest podróżą przez krainy ECCO, opartą o unikalny sposób nawigacji i ruchome krajobrazy prezentujące kolekcję sportową ECCO, technologię ECCO Receptor i jej zastosowanie w obuwiu ECCO. Głównym wyzwaniem było stworzenie serwisu pokazującego różnorodność najnowszej kolekcji obuwia,

Click5 dla nowej kolekcji ECCO więcej »

Scroll to Top