Gemius SA

Rozrywka dźwignią audio i wideo w sieci

Aż 87 proc. użytkowników radia internetowego i 84 proc. osób oglądających treści wideo korzysta z tych mediów by się zrelaksować. Rozrywka to dla nich przede wszystkim teledyski (70 proc.) i filmy tworzone przez innych internautów (59 proc.) oraz zwiastuny filmowe, filmy i seriale (40 proc.). Z reklamą audio lub wideo zetknęło się 73 proc. internautów, którzy kiedykolwiek oglądali materiały wideo w internecie, jednak ich opinia o tej formie promocji jest nie najlepsza. Osoby, które spotkały się z taką reklamą uważają, że reklamowe treści wideo są nieinteresujące, denerwujące, nienowoczesne oraz są zdania, że nie przyciągają one uwagi i nie stanowią dobrego sposobu dotarcia do osób takich jak oni – wynika z badania gemiusAdHoc „Radio internetowe i treści wideo w internecie”.

Rozrywka dźwignią audio i wideo w sieci więcej »

Zwyczaje bożonarodzeniowe polskich internautów

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Gemius, zdecydowana większość polskich użytkowników sieci planuje w nadchodzące święta obdarować najbliższych prezentami. Jednak większy niż przed rokiem odsetek badanych zamierza obniżyć wydatki na gwiazdkowe podarunki. Celem badania, przeprowadzonego między 11 a 14 grudnia 2008 roku na grupie 1200 internautów w wieku 15 lat i więcej, było poznanie

Zwyczaje bożonarodzeniowe polskich internautów więcej »

Kawiarenka Przyjazna Dzieciom

Jesteś właścicielem lub pracownikiem kawiarenki internetowej? Ważne jest dla Ciebie bezpieczeństwo jej najmłodszych użytkowników? Przyłącz się do ogólnopolskiej kampanii „Kawiarenka Przyjazna Dzieciom” i otrzymaj dyplom bezpiecznej kawiarenki! Takim apelem rozpoczyna się akcja przygotowana przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową (NASK) realizującą wspólnie z Fundacją Dzieci Niczyje program Komisji Europejskiej „Safer Internet” w Polsce. Kampania ma

Kawiarenka Przyjazna Dzieciom więcej »

Scroll to Top