Genesys Telecommunications Laboratories

Genesys w kwadrancie liderów

Firma Genesys Telecommunications Laboratories należąca do grupy Alcatel-Lucent poinformowała, że specjalizująca się w badaniach rynku firma Gartner umieściła Genesys w kwadrancie liderów w nowym raporcie, zatytułowanym „Magiczny Kwadrant dla Systemów IVR oraz Portali Głosowych dla przedsiębiorstw, 2008”. Raport został opublikowany 20 lutego 2008 r., a jego autorami są Steve Cramoysan oraz Ritach Costello. Firma Gartner […]

Genesys w kwadrancie liderów więcej »

Jak kontaktujesz się z contact center?

Według Genesys Consumer Survey 2007 40,6% Polaków i 21.1% Włochów woli komunikować się z contact center za pomocą SMS-ów. 21,6 % Amerykanów używało czatów do kontaktowania się z firmami, podczas gdy 95% Europejczyków nadal używa telefonów. Opinie i potrzeby klientów są główną siła wpływająca na kształt współczesnej obsługi klientów. Nowe badanie Genesys Consumer Survey 2007,

Jak kontaktujesz się z contact center? więcej »

Genesys w kwadrancie liderów

Firma Genesys Telecommunications Laboratories należąca do grupy Alcatel-Lucent poinformowała dzisiaj,że specjalizująca się w badaniach rynku firma Gartner umieściła Genesys w kwadrancie liderów w nowym raporcie, zatytułowanym „Magiczny Kwadrant dla infrastruktury Contact Center, Europa, Bliski Wschód i Afryka, 2007”. Raport został opublikowany 30 października 2007 r., a jego autorami są Drew Kraus i Steve Blood. Według

Genesys w kwadrancie liderów więcej »

Genesys – nowy portal interakcji z klientami

Należąca do grupy Alcatel firma Genesys Telecommunications Laboratories, wraz z VoicInt Telecommunications wprowadza na rynek nowy, oparty na technologii przeglądarki portal interakcji z klientami – Customer Interaction Portal. Nowy portal ma uprościć zaopatrywanie oraz rozwój aplikacji głosowych, a także głosowych rozwiązań samoobsługowych. Customer Interaction Portal umożliwi dostawcom usług zarządzania kontaktami z klientami, jak również innym

Genesys – nowy portal interakcji z klientami więcej »

Instant messaging z telefonią od Microsoft

Spółka Alcatel’a, Genesys Telecommunications Laboratories i firma Microsoft zaprezentowały nowe rozwiązanie, które zapewnia zintegrowane usługi telekomunikacyjne w obrębie przedsiębiorstwa. System jest przygotowany do działania na infrastrukturze nowej generacji. W związku z zawartym wcześniej porozumieniem korporacyjne oprogramowanie telefoniczne Genesys (GETS) będzie współdziałać z Microsoft® Office Live Communications Server 2005 i nowym komunikatorem internetowym Microsoft o kryptonimie

Instant messaging z telefonią od Microsoft więcej »

Komunikator Microsoftu z Genesys ?

Genesys Telecommunications Laboratories Inc., spółka należąca do firmy Alcatel, ogłosiła podpisanie strategicznej umowy z firmą Microsoft. Współpracując z Real-Time Collaboration Group z firmy Microsoft, Genesys planuje zaprezentować zintegrowane rozwiązanie umożliwiające użytkownikom aplikacji ’Istambuł’ – komunikatora internetowego Microsoft nowej generacji, dostęp do informacji kontaktowych oraz wykonywanie telefonów poprzez ich komputer. 'Porozumienie między przedsiębiorstwem które rozumie telefonię,

Komunikator Microsoftu z Genesys ? więcej »

NextiraOne i Genesys modernizują contact center BP

NextiraOne Polska i Genesys Telecommunications Laboratories, spółka należąca do firmy Alcatel, zmodernizowały contact center polskiego oddziału BP. Rozwiązanie dla 15 agentów wdrożone przez NextiraOne, oparte na systemie Genesys Express 3.0, umożliwia BP uproszczenie komunikacji z klientami i efektywne zarządzanie kontaktami, optymalizując jednocześnie pracę agentów contact center. Nowe rozwiązanie jest całkowicie zintegrowane z bazą danych polskiego oddziału

NextiraOne i Genesys modernizują contact center BP więcej »

Scroll to Top