Puls Biznesu

Puls Biznesu zmienił zawartość

’Puls Biznesu’ zmienił zawartość. Zmodyfikowane zostały strony sekcji: newsowej oraz Inwestor. Część newsową dziennika będzie odtąd zawsze zamykał obszerny tekst. Jak mówi Jacek Ziarno, redaktor naczelny 'PB’, to będą reportaże, wywiady, raporty, sylwetki menedżerów czy też rankingi. W tytule wprowadzono także sekcję poświęconą informacjom z zagranicy, ze szczególnym uwzględnieniem wiadomości z Unii Europejskiej. Codziennie zamieszczany

Puls Biznesu zmienił zawartość więcej »

Super watermark i welcome screen w IDMnet

Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do swojej oferty dwie nowe formy reklamy: 'welcome screen’ oraz 'super watermark’. Reklama typu 'welcome screen’ jest doskonałą alternatywą dla niezwykle agresywnego interstitala. Super watermark natomiast oferuje lepsze sterowanie i raportowanie emisji tapet. 'Obydwie wprowadzone przez nas formy reklamowe to nowatorskie rozwiązania w polskim Internecie. Spodziewamy się bardzo dużego zainteresowania

Super watermark i welcome screen w IDMnet więcej »

'Biznes' w TVP2 najpopularniejszym programem ekonomicznym

Emitowany w telewizyjnej 'Dwójce’ program 'Biznes’ osiągnął 4 lipca rekordową oglądalność. Program obejrzało 3 miliony 650 tysięcy widzów (przy 38% udziałów – dane: TNS OBOP). 'Biznes’ realizowany przy współpracy z 'Pulsem Biznesu’ ma największą oglądalność wśród wszystkich programów telewizyjnych o tematyce ekonomicznej w Polsce. Program emitowany jest w 'Dwójce’, po głównym wydaniu 'Panoramy’ ok. godz.

'Biznes' w TVP2 najpopularniejszym programem ekonomicznym więcej »

Puls Biznesu organizuje plebiscyt na największy sukces marketingowy

Konkurs ’Sukces w marketingu’ to nowa inicjatywa dziennika 'Puls Biznesu’ realizowana przy merytorycznym wsparciu firmy doradztwa strategicznego Stratosfera i firmy badawczej IQS and QUANT Group. Jest to próba stworzenia pierwszego w Polsce katalogu firm, które osiągnęły największy sukces marketingowy po roku 1989. 16 maja br. rozpoczął się finałowy etap konkursu – plebiscyt. Do 15 czerwca

Puls Biznesu organizuje plebiscyt na największy sukces marketingowy więcej »

Scroll to Top