Wirtualna Polska

Grupa WP inwestuje w technologię marketingową Samito

Wirtualna Polska rozszerza możliwości platformy WP Ads. Spółka kupiła system Samito, dostarczający sklepom internetowym rozwiązania automatyzacji marketingu. Po transakcji do zespołu WP dołączy kilkunastu ekspertów, posiadających know-howw zakresie optymalizacji działań e-commerce. Platforma Samito uzupełnia portfolio produktów reklamowych Grupy WP. Dzięki tej inwestycji poszerzają się przede wszystkim możliwości marketingowe oferowane sklepom internetowym. Klienci platformy WP Ads otrzymają dodatkowe […]

Grupa WP inwestuje w technologię marketingową Samito więcej »

Mediapop kupiona przez Wirtualną Polskę

Wirtualna Polska nabyła 100% udziałów spółki Mediapop. Kwota transakcji wyniesie co najmniej 28 mln złotych. W ciągu ostatnich trzech miesięcy Wirtualna Polska Holding na akwizycje przeznaczyła ponad 580 mln złotych. Mediapop prowadzi takie portale internetowe jak Pysznosci.pl, Genialne.pl, Jastrzabpost.pl czy Popularne.pl, które, według badania Mediapanel za październik 2022 roku, docierają do ponad 12 milionów Polaków.

Mediapop kupiona przez Wirtualną Polskę więcej »

Rusza kampania wizerunkowa WP

8 lipca startuje nowa odsłona kampanii wizerunkowej Wirtualnej Polski – #dzjejesiewpolsce. Realizowane do września działania reklamowe koncentrować się będą m.in. wokół zmagań polskich sportowców w Rio de Janeiro podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich, Światowych Dni Młodzieży, wyborów prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i innych, znaczących wydarzeń mających wpływ na naszą codzienność.

Rusza kampania wizerunkowa WP więcej »

Scroll to Top