Reklamowanie biznesu to nie tylko działania na zewnątrz, skierowane do klientów. Możesz promować swoją markę, także poprzez swoich pracowników wręczając im odpowiednie gadżety reklamowe. Kubki, smycze, długopisy – te akcesoria z pewnością już masz w swojej firmie. Nie wiesz, co możesz wręczyć swojemu zespołowi? Dobrym pomysłem są notesy reklamowe z nadrukiem. Dowiedz się, dlaczego.
Na sukces firmy wpływ mają nie tylko klienci, ale także… pracownicy. To oni mają najczęstszy kontakt z odbiorcami nie tylko osobiście, ale także poprzez internet, np. w mediach społecznościowych. Są Twoją najlepszą wizytówką. Dlatego warto ich wyposażyć w akcesoria z logo firmy. Zastanawiasz się, jakie gadżety wybrać dla swojego zespołu? Postaw na funkcjonalne notesy reklamowe z logo.
Notesy reklamowe z nadrukiem, czyli wyraz identyfikowania się z firmą
Zgrana kadra odpowiada za połowę sukcesu firmy. Dlaczego? Im lepsze kontakty między ludźmi, tym więcej zapału i chęci do pracy, a także bardziej kreatywne pomysły i innowacje. Zaangażowanie pracowników jest niezwykle ważne, bo to oni odpowiadają za obsługę klienta, przygotowanie produktów czy oferty, a często także reklamę i sprzedaż.
Jednym z czynników odpowiadających za zapał do pracy jest identyfikowanie się z daną marką i jej wartościami. Chcesz, żeby każda pracująca osoba w firmie czuła się częścią zespołu i z dumą opowiadała o swoim miejscu pracy? Zadbaj o relacje fair-play, a także o gadżety reklamowe.
Notesy z własnym nadrukiem, np. od OpenGift, są niedrogie, a do tego bardzo funkcjonalne. Możesz wybierać spośród klasycznych zeszytów w twardej oprawie, na spirali, w ekologicznej wersji, a także z dołączonym długopisem. Przydadzą się każdemu w firmie, bez względu na zajmowane stanowisko. Wręcz notesy z logo swojemu zespołowi, aby mogli utożsamiać się z marką i jej wartościami na co dzień. Pracownicy z pewnością będą chętnie z nich korzystać
Notatniki firmowe jako wyraz wspólnej odpowiedzialności za rozwój
Poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania buduje nie tylko wiarę we własne umiejętności czy pewność siebie, ale także zwiększa poziom zaangażowania w pracę. Pracownik, który jest świadomy, że od niego zależy sukces całego zespołu, będzie dążył do jak najlepszej realizacji nałożonego nań obowiązku.
Notesy z logo to wspaniały sposób na to, aby zespół poczuł się współodpowiedzialny za efekt działań firmy. Na okładce produktów możesz umieścić logo i nazwę firmy lub hasło wyrażające filozofię, która przyświeca jej działalności.
Logo na okładce może zainspirować rozmowę o marce i być punktem wyjścia do wzmocnienia jej wizerunku. Takie działanie bezpośrednio przełoży się na liczbę klientów, większe zyski, a w efekcie bardziej zadowalające zarobki. Warto to wykorzystać!
Notesy z własnym nadrukiem jako sposób na spójny wizerunek marki
Zadbaj o to, aby klient kojarzył dany kolor lub wzór z Twoją marką. Aby to zrobić, upewnij się, że wszystkie gadżety, w tym eleganckie notesy z własnym nadrukiem, wpisywały się w system identyfikacji wizualnej marki.
Zadbaj o odpowiedni grawer na okładce notatnika firmowego, który będzie dyskretnie reklamować biznes nie tylko w oficjalnych, ale także w prywatnych sytuacjach. Do zestawu warto dołączyć artykuły piśmiennicze w zbliżonych barwach, aby jeszcze mocniej zaakcentować związek marki z daną kolorystyką. Nawet poza miejscem pracy Twoje notesy z logo będą stale przypominać o firmie i jej ofercie.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.