Taniej.pl w Wirtualnej Polsce

Opublikowano: 10 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Użytkownicy Wirtualnej Polski (wp.pl) mogą od dziś znaleźć najtańszą cenową ofertę szukanego przez nich towaru, korzystając z serwisu Zakupy.wp.pl. Portal włączył do swych usług propozycję Agencji Cenowej Taniej.pl, dzięki czemu klient może nabyć interesujący go produkt oszczędzając swój czas i pieniądze.

Agencja Cenowa Taniej.pl wyszukuje, na zlecenie klienta, najbardziej atrakcyjne cenowo oferty sprzedaży. Szuka najkorzystniejszej ceny aut, sprzętu AGD, RTV, czy komputerów…”Tak atrakcyjnych cen potencjalny kupiec nie znajdzie nigdzie indziej. – mówi Mariusz Mazurek z Taniej.pl – Współpracujemy z dealerami wielu marek samochodów, komisami samochodowymi oraz hurtowniami sprzętu elektronicznego, negocjując wyjątkowe rabaty dla naszych zleceniodawców. Dostarczamy klientom informacje o najtańszych ofertach kupna konkretnego towaru, a także umożliwiamy im porównywanie znalezionych ofert. Gwarantujemy też błyskawiczne dostarczenie produktu pod wskazany przez nabywcę adres”.

Taniej.pl kojarzy sprzedających z kupującymi, samodzielnie znajdując interesujący klienta towar. Wirtualna Polska, wprowadzając propozycję Agencji do swej oferty, przedstawia użytkownikom innowacyjny sposób dokonywania internetowych zakupów, oparty na swobodnym i szybkim przepływie informacji między oferentami a nabywcami. „Wykorzystujemy każdą możliwość uatrakcyjnienia naszych propozycji. Współpracując z Agencją poszerzamy gamę udostępnionych już przez WP.pl rozwiązań i oferujemy jeszcze jedną możliwość nabycia produktu po korzystnej cenie, na dodatek to z minimalnym zaangażowaniem kupującego.” – podkreśla Tomasz Bilski, z Działu Serwisów Biznesowych portalu WP.pl.

http://zakupy.wp.pl
http://www.taniej.pl

Sylwester KozakTaniej.pl w Wirtualnej Polsce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.