Rekordowa frekwencja wystawców i zwiedzających, szereg atrakcji na stoiskach, spora dawka wiedzy i przyjazna atmosfera – tak wyglądało święto branży e-commerce, VII Targi eHandlu.
Święto e-commerce
22 października na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyło się największe wydarzenie dla branży e-commerce w regionie Europy Środkowo-Wschodniej – niepowtarzalna okazja do rozmów, uścisków dłoni i spotkań w atmosferze otwartości.
Tegoroczna edycja przyciągnęła ponad 120 wystawców, blisko 4000 zarejestrowanych zwiedzających, 20 prelegentów występujących w czterech blokach prezentacji. Ponadto I Kongres eHandlu oraz ostatni Shopcamp dostarczyły sporą dawkę wiedzy z najwyższej półki.
Po rozmowach z Wystawcami i przeczytaniu kilkunastu relacji Zwiedzających VII Targi eHandlu możemy być dumni z osiągniętych efektów. Rewelacyjna, rekordowa frekwencja podczas Targów i prezentacji ekspertów; wiele technologicznych nowinek, które rysowały wyraz inspiracji na setkach twarzy zwiedzających oraz obecność wielu przedstawicieli mediów – wygląda na to, że e–commerce w Polsce ma się dobrze – powiedział Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0, organizator Targów eHandlu.
Nagrody dla najlepszych
Jednym z wydarzeń towarzyszących było wręczanie Ekomersów, wyróżnień dla produktów, usług i osób, przyczyniających się do rozwoju handlu internetowego. W tym roku Ekomersy zostały przyznane w aż 9 kategoriach – statuetki zdobyli:
- Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce: Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl
- Najlepszy produkt/usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów: Paczkomaty InPost
- Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu: Paczkomaty InPost
- Najlepsze rozwiązanie płatnicze: PayU
- Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie: wFirma.pl
- Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami: BRAND24
- Najlepsza platforma sklepowa: Shoper
- Najlepsza agencja oferująca usługi wdrożeniowe i integracyjne: i-sklep
- Innowacja roku: GO.PL
Konkurs Ekomersy 2014 składał się z dwóch etapów. Od początku września firmy walczyły o głosy internautów, czego następstwem był wysyp angażujących kampanii video, newsletterowych czy w ramach Facebooka.
Drugim etapem było głosowanie Jurorów oraz osób, które ukończyły program certyfikacji kompetencji z zakresu handlu internetowego pt. “Profesjonalista w eHandlu”. W gronie Rady Jurorów znaleźli się m.in. Grzegorz Mogilewski (założyciel Iconaris), który poprowadził Galę wręczenia nagród, Sylwia Czubkowska (Dziennik Gazeta Prawna), Arkadiusz Widawski (Online Marketing Polska), Paweł Tkaczyk, Marek Muszak (Komputronik.pl), Artur Kurasiński, Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl) czy Jacek Młodawski (szkła.com). Waga głosów Jury w stosunku do głosu internautów była utrzymana w stosunku 3:2.
Kolejna, ósma edycja Targów eHandlu odbędzie się już 24 marca na terenie MTP w Poznaniu. Następna edycja Ekomersów wystartuje najprawdopodobniej w maju 2015 roku.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.