Od poniedziałku firmy z całej Polski zapraszają na pięciodniową, wirtualną wycieczkę po swoich siedzibach. W rolach przewodników wystąpią pracownicy działów HR, a biletem wstępu jest dostęp do Internetu. 2 marca wystartowały Wirtualne Targi Pracy, organizowane przez portal Pracuj.pl.
Na stronie www.targi.pracuj.pl internauci znajdą oferty pracy 106 firm z całej Polski, skierowane do osób z różnym doświadczeniem i stażem zawodowym. Na stronie targów będzie można znaleźć zarówno ogłoszenia dla menedżerów czy specjalistów, jak i propozycje praktyk studenckich.
Każdy z wirtualnych wystawców przedstawi swoją ofertę w formie interaktywnej prezentacji, zawierającej informacje o przebiegu rekrutacji, warunkach zatrudnienia oraz ofercie pozapłacowej dla pracowników. O atmosferze panującej w biurze i swoich „firmowych” doświadczeniach opowiedzą sami pracownicy. Dwudziestu wystawców zdecydowało się na zamieszczenie prezentacji w formie filmu.
– Firmy, aby zainteresować swoją ofertą najbardziej wartościowych kandydatów, sprawnie korzystają z różnorodnych narzędzi budowania wizerunku. Tradycyjny opis działalności i zasad korporacyjnych coraz częściej uzupełniany jest krótkim materiałem filmowym. Firma ma okazję przedstawić siebie i swoje zalety „ustami” pracowników, a kandydat doświadczyć atmosfery panującej w biurze, oswoić nieco potencjalne miejsce pracy – mówi Przemysław Gacek, prezes zarządu Grupy Pracuj, właściciela portalu Pracuj.pl.
Uczestników zebrano w 19 pokojach, tradycyjnie podzielonych według branż. Największą od lat popularnością cieszą się pokoje dla osób zainteresowanych pracą w sprzedaży, przemyśle, finansach czy bankowości i ubezpieczeniach.
Swoją ofertę dla kandydatów przedstawi także branża farmaceutyczna, prawna, konsultingowa czy FMCG. Organizatorzy przewidują duże zainteresowanie nowością tegorocznych targów, pokojem z ofertami pracy w administracji publicznej.
Nieodłącznym elementem Wirtualnych Targów Pracy są czaty z pracodawcami, których w tym roku zaplanowano aż 51. Podczas godzinnych rozmów on-line na pytania internautów odpowiedzą osoby odpowiedzialne w firmach za rekrutację i zarządzanie zasobami ludzkimi. Podczas poprzednich edycji kandydatów najczęściej interesowały warunki zatrudnienia, planowane projekty czy obowiązujący, firmowy dress-code. Uczestnicy czatów nie stronili też od pytań o wynagrodzenia, ścieżki kariery w firmie czy politykę przedsiębiorstwa w kwestii telepracy. Informacje o terminach czatów można zaleźć na stronie www.targi.pracuj.pl.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.