Eksperci z firmy FreshMail po raz czwarty dokonali analizy technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Konsekwencją tego jest raport, mający na celu pomoc w unikaniu podstawowych błędów podczas przygotowywania e-mailingów i zapobieganiu efektowi tzw. „rozsypanego szablonu”.
Ze względu na to, że zastosowanie CSS nie ominęło e-marketingu, w którym arkusze stylów wyznaczyły nowe trendy w projektowaniu szablonów mailingowych, a także na duże zainteresowanie poprzednimi raportami, firma FreshMail postanowiła po raz kolejny przeprowadzić badania oraz podzielić się wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu profesjonalnych szablonów mailingowych. Po raz pierwszy w raporcie przeanalizowane zostały właściwości technologii CSS 3, mogące mieć zastosowanie w e-mail marketingu.
Raport, czyli baza wiedzy na temat właściwości CSS obsługiwanych przez poszczególne aplikacje pocztowe, ma na celu prezentację podstaw merytorycznych umożliwiających przygotowanie szablonu e-mailingu, którego wygląd w poszczególnych klientach pocztowych i webmailach nie będzie różny od zamierzeń jego projektantów.
Całość raportu to 80 stron zawierających analizę 19 przetestowanych aplikacji pocztowych (programów desktopowych i aplikacji webowych). Przy interpretacji wyników wzięto pod uwagę wpływ czterech najpopularniejszych rodzin przeglądarek internetowych na sposób prezentacji szablonów mailingowych. W ramach badań nad technologią CSS wykonano szereg testów opartych na specjalnie przygotowanych szablonach e-mailingowych, które dostarczyły informacji na temat interpretacji właściwości CSS w poszczególnych narzędziach.
Specjaliści z FreshMaila przygotowali także „przepis” na idealny oraz przykładowy mailing. Jak przygotować kreację tak, aby nie było znaczących różnic w jej wyświetlaniu ze względu na aplikację lub przeglądarkę wykorzystywaną przez odbiorcę do sprawdzania poczty? Tego dowiedzieć można się z raportu.
Pełna wersja raportu do pobrania: www.freshmail.pl/css. Nasza redakcja jest partnerem medialnym projektu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.