IndaHash to nowatorski system, na którym jednocześnie skorzystać mogą indywidualni użytkownicy Instagrama oraz marki zainteresowane reklamą poprzez media społecznościowe. Warto wiedzieć, jak działa indaHash, w jaki sposób zarobić poprzez tę platformę bądź wypromować własną firmę.
Jak działa indaHash?
Platforma indaHash to zautomatyzowane narzędzie pozwalające na szybkie nawiązanie kontaktu pomiędzy markami, które chcą promować się w sieci, a osobami, które mogą im w tym pomóc. Sama współpraca pomiędzy reklamodawcami a użytkownikami mediów społecznościowych, w tym przypadku Instagrama, nie jest niczym nowym. Do tej pory jednak firmy lub agencje reklamowe musiały samodzielnie wyszukiwać influencerów, czyli osoby, których profil śledzony jest przez dużą grupę odbiorców. Konieczne było także negocjowanie warunków współpracy oraz indywidualne przygotowywanie umów. IndaHash to sposób na uproszczenie tej procedury, dzięki któremu znacznie ograniczone zostaną formalności. Jasne, uniwersalne zasady pozwolą w szybki sposób wdrażać kampanie reklamowe. Platforma stanowić będzie również atrakcyjne źródło zarobków dla kreatywnych osób, chcących dzielić się swoimi pasjami z internetową społecznością.
Na Instagramie można zarobić!
Aby zacząć zarabiać poprzez technologię indaHash, należy posiadać konto na Instagramie. Profil musi być obserwowany przez minimum 700 osób – warto wiedzieć, że im więcej mamy followersów (osób obserwujących profil), tym większą mamy szansę wziąć udział w ogłaszanych kampaniach reklamowych i tym więcej możemy zarobić. Nasze konto na Instagramie musi także przejść weryfikację. Po spełnieniu tych podstawowych wymogów zaczniemy otrzymywać powiadomienia o rozpoczynających się kampaniach reklamowych. Jeśli zdecydujemy się wziąć udział w akcji i dokonamy odpowiedniej deklaracji, jesteśmy zobowiązani do wywiązania się z umowy w określonym terminie. Zadanie, które należy wykonać, opisane jest szczegółowo przez zleceniodawcę. Określona jest zarówno zawartość zdjęcia, które musimy wrzucić na Instagrama, jak i treść opisu (@tag, #hashtag). Każdy dodany przez nas post przechodzi weryfikację i zostaje zatwierdzony lub odrzucony przez moderatora indaHash. Warto wiedzieć, że jeśli nie wywiążemy się z zadania mimo zdeklarowanego udziału, dostaniemy żółtą kartkę. Dwie takie kary wiążą się z zawieszeniem konta na rok. Środki, które zbierają się nam na koncie za udział w kolejnych kampaniach reklamowych, wypłacone zostaną dopiero po przekroczeniu kwoty 50 zł.
IndaHash pomoże w promocji marki
Platforma indaHash to doskonały sposób na reklamę. Konfigurując kampanię reklamową, możemy zdecydować, poprzez jakie osoby (wiek, płeć, kraj, zainteresowania, ilość followersów) będzie promowana nasza marka. Dzięki temu dotrzemy do osób naprawdę zainteresowanych prezentowaną przez wybranych influencerów tematyką. Co więcej, dzięki indaHash nawiązanie współpracy będzie szybkie i proste jak nigdy wcześniej.
IndaHash to nowoczesna technologia, łącząca użytkowników Instagrama oraz marki, poszukujące dobrego sposobu na reklamę. Na platformie skorzystają zarówno firmy, jak i osoby zarabiające w sieci.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.