Telekomunikacja Polska i Cisco Systems podpisały umowę ramową określającą zasady współpracy w zakresie wsparcia Cisco Systems dla Telekomunikacji Polskiej oraz jej klientów. Dzięki podpisaniu umowy Telekomunikacja Polska uzyskała dostęp do wsparcia technicznego Cisco Systems zarówno dla własnych rozwiązań sieciowych, jak i dla rozwiązań swoich klientów korporacyjnych.
Umowa podpisana przez Telekomunikację Polską umożliwia wykorzystanie takich usług, jak:
bezpośrednie wsparcie techniczne sprzętu i oprogramowania Cisco Systems,
dostarczenie sprzętu zamiennego w przypadku awarii,
zapewnienie możliwości dostępu do Centrum Wsparcia Technicznego Cisco.
'Współpraca pomiędzy Telekomunikacją Polską i Cisco Systems realizowana jest w kilku obszarach. Z jednej strony, jesteśmy dla Telekomunikacji dostawcą technologii i rozwiązań przeznaczonych do budowy sieci produkcyjnej oraz sieci wewnętrznej. Z drugiej natomiast, dzięki znajomości zarówno rynku operatorskiego, jak i korporacyjnego – służymy doradztwem biznesowym, pomocnym w tworzeniu zaawansowanych usług opartych na pakietowej transmisji danych, głosu i wideo. Usługi te, takie jak już realizowane zarządzane CPE czy zarządzana telefonia IP – stanowią dla Telekomunikacji Polskiej nowe źródło przychodów’. – powiedział Dariusz Chwiejczak, dyrektor generalny Cisco Systems Poland.
'Kontrakt serwisowy z Cisco Systems ma dwa ważne aspekty. Z jednej strony zapewnia wysoki poziom obsługi technicznej naszej własnej sieci produkcyjnej. Jest to niezbędny warunek świadczenia usług telekomunikacyjnych o bardzo wysokim poziomie jakości i niezawodności. Z drugiej strony, jest elementem realizacji programu partnerskiego z Cisco Systems’ – powiedział Konrad Kobylecki, Członek Zarządu ds. Techniki Telekomunikacji Polskiej.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.