Telepolis dołącza do Evolution Media Net

Telepolis.pl, jeden z najdłużej działających serwisów opisujących branżę telekomunikacyjną, dołączył do sieci reklamowej Evolution Media Net.

evolutionmedianetSerwis ma bardzo wartościową pod względem reklamowym grupę docelową. Dodatkową wartością jest fakt, że redakcja jest świetnie poinformowana i często jako pierwsza publikuje informacje o nowościach wprowadzanych przez naszych operatorów. Czyni to Telepolis.pl bardzo opiniotwórcze w swojej branży medium  – powiedział Karol Kowalski, odpowiedzialny w Evolution Media Net za współpracę z witrynami.

Wcześniej Telepolis.pl współpracował z siecią reklamową AdTotal. Serwis będzie oferowany w takich kanałach jak Technology&Internet, Biznes i Gospodarka, oraz Big City Life.

Serwis odwiedza ponad pół miliona użytkowników, którzy generują ponad 6 mln odsłon.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top