Od 28 lipca br. Domo, pierwszy polski kanał poświęcony urządzaniu wnętrz, architekturze i ogrodom, dołączy do oferty sieci kablowej UPC. Domo będzie dostępne dla abonentów Pakietu Pełnego telewizji analogowej oraz pakietów Select i Max oferty cyfrowej.
Dzięki porozumieniu z UPC, Domo poszerzy swój zasięg, docierając łącznie do ponad dwóch milionów gospodarstw domowych – abonentów CYFRY+ i sieci kablowych.
„Jesteśmy dumni, że tuż przed pierwszą rocznicą powstania Domo, którą obchodzić będziemy we wrześniu, możemy pochwalić się tak dobrą dynamiką sprzedaży. W ostatnich tygodniach poszerzyliśmy dystrybucję o znaczące sieci kablowe i prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami” – mówi Malgorzata Seck, Dyrektor Zarządzająca kanałami Domo i Kuchnia.tv.
Domo to kanał przedstawiający inspiracje dla domu i ogrodu. W ofercie stacji znajdują się programy poradnikowe, filmy dokumentalne, programy rozrywkowe i reality oraz filmy i serie fabularne, których tematem przewodnim jest architektura, urządzanie wnętrz i ogrodnictwo. Domo od momentu uruchomienia we wrześniu 2008 powiększa swój zasięg. Producentem i nadawcą kanału jest CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.