Telewizja Domo w ofercie UPC

Od 28 lipca br. Domo, pierwszy polski kanał poświęcony urządzaniu wnętrz, architekturze i ogrodom, dołączy do oferty sieci kablowej UPC. Domo będzie dostępne dla abonentów Pakietu Pełnego telewizji analogowej oraz pakietów Select i Max oferty cyfrowej.

Dzięki porozumieniu z UPC, Domo poszerzy swój zasięg, docierając łącznie do ponad dwóch milionów gospodarstw domowych – abonentów CYFRY+ i sieci kablowych.

„Jesteśmy dumni, że tuż przed pierwszą rocznicą powstania Domo, którą obchodzić będziemy we wrześniu, możemy pochwalić się tak dobrą dynamiką sprzedaży. W ostatnich tygodniach poszerzyliśmy dystrybucję o znaczące sieci kablowe i prowadzimy rozmowy z kolejnymi partnerami” – mówi Malgorzata Seck, Dyrektor Zarządzająca kanałami Domo i Kuchnia.tv.

Domo to kanał przedstawiający inspiracje dla domu i ogrodu. W ofercie stacji znajdują się programy poradnikowe, filmy dokumentalne, programy rozrywkowe i reality oraz filmy i serie fabularne, których tematem przewodnim jest architektura, urządzanie wnętrz i ogrodnictwo. Domo od momentu uruchomienia we wrześniu 2008 powiększa swój zasięg. Producentem i nadawcą kanału jest CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top