Magicbox, firma wchodząca w skład marketingowo-konsultingowej grupy – 1 to 1Magic, jako wyłączny dystrybutor uruchamia
sprzedaż webTelewizorów – nowoczesnych odbiorników telewizyjnych umożliwiających korzystnie z Internetu.
„Jeszcze do niedawna dostęp do Internetu możliwy był jedynie dzięki zainstalowanym w komputerach przeglądarkom. Teraz, rozpoczynamy nową erę w dotarciu do światowych zasobów Internetu, webTelewizor to nie tylko nowoczesne, ale przede wszystkim wygodne i praktyczne rozwiązanie. Polski system nawigacji (menu) pozwala z łatwością korzystać z niedostępnych do tej pory usług, takich jak: poczta elektroniczna (e-mail), strony www , bankowość internetowa” – powiedział Fevzi Mentes, prezes Magicbox.
webTelewizor zostałał zaprojektowany przez amerykańskich i europejskich technologów. Jest wysokiej jakości odbiornikiem
telewizyjnym spełniającym wszystkie polskie normy jakości, ponieważ przetestowano go w polskich laboratoriach Instytutu Łączności i PCBC.
„Wystawa elektroniki użytkowej IFA w Berlinie potwierdziła duże zainteresowanie telewizorami z wbudowanym modemem internetowym. Potwierdzają to również badania, okazuje się, że z każdym dniem przybywa użytkowników Internetu telewizyjnego.” – powiedziała Anna Maleszyk, dyrektor nadzorujący projekt . Naszym zdaniem
webTelewizor spełnia wszelkie oczekiwania internautów, umożliwia przełączanie pomiędzy programem TV a Internetem, pozwala
jednocześnie oglądać program telewizyjny i surfować w Internecie” – dodała Anna Maleszyk.
Kupując webTelewizor klient otrzymuje w pakiecie: darmowe konto e-mailowe, darmowe e-konto w Lukas Banku, skonfigurowaną
kartę SMART do połączeń internetowych, ułatwiony dostęp do sklepów internetowych oraz automatyczną sekretarkę w webTelewizorze.
W wyposażeniu webTelewizora jest polskojęzyczna, bezprzewodowa klawiatura i pilot, a łączenie z Internetem jest realizowane
poprzez modem i zwykłą linię telefoniczną należącą do np. TPSA i Netii , dzięki czemu nie jest wymagana skomplikowana konfiguracja i programowanie urządzenia tak, jak w komputerach osobistych. webTelewizory produkowane są w Profilo Telra w Turcji – jednym z pięciu największych producentów sprzętu RTV w Europie. Profilo Terla produkuje łącznie około 2 mln telewizorów i webTelewizorów rocznie. Oprogramowanie, dzięki któremu możliwe jest, m.in. przeglądanie stron www, dostarcza francuska firma NetGem.
Na polskim rynku dostępne będą trzy modele webTelewizorów 21′, 28′ i 32′ z wbudowanym DVD. Będzie można je nabyć składając zamówienie w centrach handlowych, poprzez Call Center Poland, Call Center „Błękitni”, stronach www – magicbox.pl – wypełniając zamówienie na stronie internetowej oraz w sklepach „Błękitnych” – Hipermarket.pl.
Ceny webTelewizorów zależne są od ich wielkości, także forma zakupu może być dwojaka. Odbiornik można kupić za gotówkę, ale również w kredycie, rozkładając koszty na 24 miesiące – płacąc równe raty i tzw. wpłatę własną, np. cena 32′ webTelewizora wynosić będzie: wpłata własna 699 zł i 24 raty, każda w wysokości 179 zł.
Z webTelewizorów korzystają już internauci z Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Austrii, Turcji i Południowej Afryki, a wkrótce będą mogli z nich korzystać Amerykanie i Kolumbijczycy.
webTelewizor umożliwia:
nieograniczony dostęp do wszystkich zasobów Internetu
wysyłanie i otrzymywanie poczty elektronicznej
dokonywanie operacji bankowych (np. regulowanie rachunków)
bezpieczne zakupy w Internecie (z dostawą do domu)
przesyłanie wiadomości głosowych oraz stop klatek video i tv
jednoczesne oglądanie telewizji i surfowanie po Internecie
podłączenie drukarki i drukowania stron internetowych
webTelewizor posiada:
100 kanałów telewizyjnych + 2 AV
zintegrowany modem internetowy
przeglądarkę stron www bezprzewodową, funkcjonalną polską klawiaturę i pilota
bezpłatne konta poczty elektronicznej + książkę adresową wbudowany mikrofon
polskie menu (graficzne i tekstowe)
wyjście na drukarkę
gniazdo Euro-Scart
http://www.hipermarket.pl
http://www.magicbox.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.