Ad-Vice wprowadza Digital Young

Opublikowano: 14 lutego 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Digital Young to pakiet reklamowy oferujący efektywne dotarcie z reklamą do młodych grup docelowych. Pakiet składa się ze starannie wyselekcjonowanych witryn, dodatkowo dostarcza nowe rozwiązania reklamowe.

Hanna LaskowskaAd-Vice wprowadza Digital Young

Ad-Vice stawia na brand advertising

Opublikowano: 21 listopada 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W ramach wdrażanej nowej strategii marketingowej sieć reklamowa Ad-Vice rozpoczęła proces rebrandingu. Na tym etapie obejmuje to działania promocyjne, których podstawę stanowi hasło „Quality of brand advertising”.

Hanna LaskowskaAd-Vice stawia na brand advertising

AdRenaline – nowa tematyczna sieć reklamowa

Opublikowano: 14 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , ,

Z początkiem października 2009 roku rozpoczęła swoją działalność nowa sieć reklamowa AdRenaline, specjalizująca się w mediach interaktywnych skierowanych do mężczyzn.

Tomasz UchańskiAdRenaline – nowa tematyczna sieć reklamowa

Ad-Vice stawia na reklamę na blogach

Opublikowano: 1 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Z dniem 1 lipca br. firma Ad-Vice, oferująca m. in. reklamę na polskiej sieci blogowej YellowGreen, powiększa swój zespół o kolejnego eksperta. Do sieci reklamowej Ad-Vice dołączył Krzysztof Lis, nowy Project Manager ds. reklamy na blogach. Zmiany strukturalne wynikają z podjęcia decyzji o strategicznym znaczeniu marki YellowGreen w sieci reklamowej Ad-Vice.

Hanna LaskowskaAd-Vice stawia na reklamę na blogach