Adam Semik wzmacnia zespół AdAction

Adam Semik dołączył z początkiem października do zespołu AdAction. Objął funkcję Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za sprzedaż reklam w grach komputerowych i projektach mobilnych realizowanych przez AdAction.

Adam Semik jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Karierę zawodową rozpoczynał w domu mediowym OMD Polska, gdzie odpowiadał za zakup mediów. Następnie związany był z siecią reklamy internetowej IDMnet, w której to firmie nadzorował obsługę kluczowych klientów agencyjnych. Ostatnio związany był z portalem Interia, gdzie jako Team Leader kierował zespołem obsługującym kluczowe domy mediowe, takie jak OMG, Mindshare czy Mediaedge.

Doświadczenie Adama w branży reklamy internetowej jest bardzo duże i jestem pewien, że jego dołączenie do zespołu mocno zintensyfikuje nasze działania sprzedażowe. Moja pewność jest tym większa, że jako prezes IDMnet miałem okazję dokładnie poznać wysoki profesjonalizm Adama. Cieszę się z tego wzmocnienia. – skomentował Adam Dyba, prezes AdAction.

Głównym zadaniem Adama Semika będzie organizacja struktur sprzedażowych w AdAction oraz ścisła współpraca z domami mediowymi i agencjami. Nowy Dyrektor Sprzedaży będzie odpowiadał nie tylko za sprzedaż reklam w grach, ale także za sprzedaż reklam w różnych projektach mobilnych prowadzonych przez firmę.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top