Na jednym z portali zainteresował cię artykuł dotyczący najnowszych smartfonów. Tuż pod nim zauważasz ciekawą ofertę: „smartfony w abonamencie już od 1 zł”. Klikasz. Tak właśnie działa reklama kontekstowa. Przyglądamy się liderowi rynku – sieci Adkontekst (art. spons.).
Ponad 90 proc. zasięgu w polskim internecie, ponad 2 tys. serwisów i blogów emitujących reklamy Adkontekst. Te liczby mówią same za siebie. Co przyciąga kolejnych wydawców do sieci?
Dla portali horyzontalnych i… blogerów
Olbrzymią zaletą Adkontekst jest elastyczność. Do sieci mogą dołączyć właściciele dużych serwisów, Wydawcy portali branżowych, właściciele forów internetowych, a nawet blogerzy. Co ważne mogą oni emitować reklamy Adkontekst obok reklam innych sieci kontekstowych czy reklam displayowych.
Każdy wydawca serwisu lub bloger, który zgłosi się do Adkontekst testuje reklamy bez zbędnych formalności, ani zobowiązań. Nowy wydawca sieci może liczyć na wsparcie konsultantów, a jego zyski liczone są już od pierwszego dnia współpracy. Przy emisji reklamy kontekstowej zarabia on przy każdym kliknięciu internauty w reklamę na jego stronie.
Jeśli posiadasz serwis internetowy lub bloga przetestuj Adkontekst na swojej witrynie
Adkontekst rozszerza ofertę
Dotychczas Adkontekst oferował wydawcy boksy, które mógł on łatwo dopasować pod względem rozmiaru i kolorystyki do swojej witryny, a także Intertext – reklamę, która pojawia się, gdy internauta najeżdża kursorem na podlinkowane w artykule lub wpisie słowo.
Ostatnio Adkontekst rozszerzył swoją ofertę o nową formę reklamową – wysuwany boczny layer. To reklama w formie boksu, która emitowana jest na oddzielnej warstwie. Wysuwa się z lewej lub prawej strony, gdy internauta scrolluje serwis. Pierwsi wydawcy już korzystają z tego rozwiązania.
Aby dowiedzieć się więcej o sieci wejdź na bloga optymalizuj.adkontekst.pl
Przykłady emisji reklam
Adkontekst Intertext
Boks Adkontekst
Layer boczny Adkontekst
Artykuł sponsorowany
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.