GDN: Sieć Reklamowa Google [art. ekspercki]

Opublikowano: 28 marca 2014. Kategoria: Pozycjonowanie. Tagi: ,

Google Adwords to nie tylko wyszukiwarka, ale także bardzo dynamicznie rozwijana sieć reklamowa, w której skład wchodzą tysiące witryn , serwis YouTube i inne strony Google, takie jak Gmail. Jak ją wykorzystać?

Dawid ZarazińskiGDN: Sieć Reklamowa Google [art. ekspercki]

Jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia assistance przez internet? [case study]

Opublikowano: 24 października 2013. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , , , , ,

W dzisiejszych czasach Internet służy do dystrybucji praktycznie wszystkich usług i produktów dostępnych na rynku. Jak jednak postępować w przypadku usług niszowych, do których zaliczane są ubezpieczenia auto assistance? Przed takim zadaniem stanęła Symetria w ramach współpracy podjętej z firmą Starter. 

Sylwester KozakJak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia assistance przez internet? [case study]

W AdWords licytować można rozmowy telefoniczne

Opublikowano: 25 października 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma Google poinformowała, że reklamodawcy systemu AdWords będą mogli od teraz licytować nie tylko kliknięcia, ale także rozmowy telefoniczne. Wyżej umiejscowiona reklama ma prowadzić do częstszych telefonów od klientów, przekonuje firma.

Dawid ZarazińskiW AdWords licytować można rozmowy telefoniczne

Internetowa Rewolucja dla Sunrise System

Opublikowano: 10 czerwca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Sunrise System zwyciężyło w pierwszej edycji konkursu Internetowa Rewolucja, który został zorganizowany przez Google przy udziale Polskiej Konfederacji Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Home.pl, pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.

Hanna LaskowskaInternetowa Rewolucja dla Sunrise System

Google aktualizuje AdSense

Opublikowano: 28 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Google poinformowało o zmianach w platformie AdSense. Zostanie ona wkrótce otwarta na zewnętrzne firmy reklamowe. Haczykiem w tej sprawie jest fakt, że do AdSense dostęp będą miały tylko te podmioty, które korporacja uzna za wiarygodne.

admagazine.plGoogle aktualizuje AdSense

Reklamowe nowości od Google i Yahoo

Opublikowano: 24 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , ,

Google i Yahoo prezentują nowe rozwiązania w zakresie reklamy online. W tyle nie zostaje również Microsoft, przede wszystkim ze swoim programem Cashback. A po piętach depczą im serwisy społecznościowe, głównie Facebook. Taka różnorodność i konkurencja powinna cieszyć przede wszystkim reklamodawców.

admagazine.plReklamowe nowości od Google i Yahoo