Firma Google poinformowała, że reklamodawcy systemu AdWords będą mogli od teraz licytować nie tylko kliknięcia, ale także rozmowy telefoniczne. Wyżej umiejscowiona reklama ma prowadzić do częstszych telefonów od klientów, przekonuje firma.
Reklamy AdWords typu „click-to-call” polegają na umieszczaniu bezpłatnego numeru przekierowującego obok tekstowej reklamy w wynikach wyszukiwania Google. Jeśli użytkownik zobaczy reklamę z numerem i postanowi skontaktować się z reklamodawcą, AdWords zarejestruje rozmowę i przekieruje ją do firmy.
W raportach AdWords zobaczyć będzie można ilość rozmów wygenerowanych w każdej kampanii, czas ich trwania, a wkrótce – numer kierunkowy klienta. Dostępne będą również bardziej szczegółowe raporty podsumowujące wykonane rozmowy i ich koszty.
Obecnie licytowanie rozmów dostępne jest dla firm z USA i Wielkiej Brytanii. Jak przekonuje Google, tego typu format ma coraz większe znaczenie; odpowiadać ma za miliony rozmów tygodniowo. Do tej pory firma pośredniczyła w ponad 12 milionach połączeń. Średni czas rozmowy przeprowadzonej za pośrednictwem reklamy wynosi sześć minut.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.