Sieć reklamowa Afilo uruchomiła kampanię reklamową banku Millennium. Działania promujące lokatę „Twój Wybór” potrwają do końca grudnia 2008.
Kampanię oparto na takich formach reklamowych jak billboard, double billboard, skyscraper, ractangle. Dodatkowo wykorzystano także formy tekstowe w postaci linków sponsorowanych. Reklamy emitowane będą głównie w serwisach z kategorii biznes i finanse, a także na stronach skierowanych do osób potencjalnie zainteresowanych założeniem lokaty.
Program partnerski banku prowadzony jest według modelu CPA. Wydawcy reklam rozliczani są za poprawne wypełnienie na ich stronach formularza rejestracyjnego.
Kampania promująca lokatę „Twój Wybór” banku Millennium potrwa do końca grudnia br. Działania prowadzone przez Afilo w obrębie swojej sieci afiliacyjnej i zrzeszonych witryn są częścią globalnej akcji reklamowej banku (TV, prasa, wybrane serwisy internetowe).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.