W ciągu kilku ostatnich lat w Polsce bardzo popularne stały się piwa i alkohole regionalne. Cieszą się one dużym zainteresowaniem zarówno koneserów smaku, jak i nowych odkrywców. A co jeśli ciekawość konsumentów wykracza poza sklepowe półki i chcą oni poznać smaki bardziej odległych i niszowych regionów? Z pomocą przychodzi nowatorski, polski portal allCool.pl zrzeszający producentów alkoholi regionalnych.
Szeroki wybór produktów bez wychodzenia z domu
Doświadczonych pasjonatów oraz poszukiwaczy nowych, nieznanych im dotąd smaków z pewnością zainteresuje nowo powstająca idea, mająca na celu zbliżenie ich do producentów alkoholi regionalnych.
AllCool.pl to pierwszy w Polsce portal, który stawia sobie za zadanie pomoc wytwórcom regionalnych alkoholi w dotarciu do odbiorców i zwiększenie popularności ich wyrobów. Dzięki temu również konsumenci zyskają łatwiejszy dostęp do trunków, które do tej pory przypisane były wyłącznie do określonych regionów.
Jak to działa?
Allcool.pl to pierwszy serwis współpracujący z setkami regionalnych producentów m.in. takich alkoholi jak piwa, wina, śliwowice, nalewki, likiery, absynty, miody pitne czy cydry. Producenci współpracujący z serwisem mogą dodawać swoje produkty wraz z opisem, zdjęciem i ceną, natomiast klienci po dokonaniu rejestracji i weryfikacji wieku, mogą wybierać pośród najlepszych, wyselekcjonowanych, regionalnych trunków bez wychodzenia z domu.
Tym, co wyróżnia allCool.pl jest nowoczesne rozwiązanie logistyczne, które ma na celu skrócenie procedury zamówień, transportu przesyłki i ułatwienie dostawy produktu. Zamówienie złożone przez konsumenta zostaje przekazane do producenta regionalnego, ten natomiast adresuje przesyłkę bezpośrednio do klienta. Za prawidłowy przebieg całego procesu logistycznego odpowiada obsługa serwisu.
Korzyści dla producentów i konsumentów
Korzyści płynące z zastosowania takiego rozwiązania to przede wszystkim możliwość dotarcia przez niszowych producentów trunków do klientów w całej Polsce, wykroczenie poza swój region oraz promowanie swojej działalności. Konsumenci ceniący sobie wygodę oraz wyselekcjonowane smaki mogą wybierać pośród ogromnej ilości znanych lub nieznanych im dotąd trunków zgromadzonych w jednym miejscu.
„Atutem jest z pewnością cena sprzedawanych alkoholi – dzięki skróceniu łańcucha dostaw i wyeliminowaniu pośredników, klient nabywa produkty taniej niż przez tradycyjną sieć dystrybucji.” – mówi Karina Trybulka, Liderka projektu allCool.pl.
Idea portalu niesie za sobą wiele korzyści zarówno dla producentów, jak i konsumentów. Ma on szansę sprostać oczekiwaniom osób, którym smak, wygoda, czas realizacji i cena nie są obojętne.
Plany na rozwój
W Polsce do spożywania alkoholu przyznaje się ponad 90% osób pełnoletnich, stanowiących w strukturze demograficznej kraju około 25 mln. mieszkańców. W tej grupie znajduje się mnóstwo miłośników nietuzinkowych smaków, do których allCool.pl kieruje swoje usługi.
Pomimo, iż portal dopiero trafia na rynek, to ambicją twórców projektu jest stopniowe poszerzanie swojej oferty i dostarczanie w przyszłości alkoholi regionalnych pochodzących z całej Europy.
Obecnie serwis można wspierać za pomocą platformy Crowdangels.pl, która na zasadzie crowdfundingu promuje młode i oryginalne biznesy. AllCool.pl kieruje tam swoją ofertę do inwestorów, którzy mogą być zainteresowani zakupem udziałów w biznesie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.