W ostatnią sobotę ulicami Warszawy przeszła manifestacja Domokratów. Jej uczestnicy starali się nakłonić mieszkańców stolicy do zainteresowania „Wielkimi Wyborami” w sklepach IKEA.
Domokraci to partia zwolenników „Wielkich Wyborów” trwających w tym tygodniu w sklepach IKEA. Uczestnicy pochodu wyruszyli z pl. Defilad i przeszli ulicami Świętokrzyską i Królewskim Przedmieściem aż do placu Zamkowego, po czym skierowali się na południe – w stronę pl. Konstytucji, skąd udali się z powrotem na pl. Defilad. Na całej trasie zorganizowano sześć postojów agitacyjnych, podczas których prowadzący manifestację znajdujący się na specjalnej mobilnej platformie skandował powtarzane przez manifestantów hasła: „Domokraci, dom jest najważniejszy", „Wielkie wybory w IKEA już od jutra!" czy „Od jutra w IKEA. Zagłosuj i wygraj”. Dodatkowo napotkanym przechodniom wręczano „ulotki wyborcze” IKEA.
Manifestacja Domokratów w Warszawie, 20.10.2007:
Manifestacja Domokratów stanowiła część kampanii promującej „Wielkie Wybory” w sklepach IKEA. W pochodzie wzięło udział 100 stażystów, rozdano blisko 10 000 ulotek. Domokraci aktywni byli także kolejnego dnia – w niedzielę w sześciu ośrodkach, w których znajdują się sklepy IKEA (Katowice, Warszawa, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Kraków) rozdawano ulotki IKEA w okolicach obwodowych komisji wyborczych.
„Działania promujące sklepy IKEA odbywają się w okresie wyborczym, gdy większość Polaków pochłonięta jest wiadomościami na temat kampanii i sondaży. Z tego powodu nawiązanie formą i charakterem przekazu do wyborów wydaje się współgrać z nastrojami odbiorców. IKEA w pewien sposób puszcza oko do wyborców prezentując swoich własnych kandydatów: lampę, komodę czy szafę” – mówi Marcin Niemierko Sales Executive w ARBOmedia Polska. „Dodatkowo forma manifestacji ulicznej oznacza widowiskowość i spektakularność przekazu, a zarazem umożliwia bezpośredni kontakt z jego adresatami” – dodaje Marcin Niemierko.
Kampanię bezpośrednio na zlecenie sieci sklepów IKEA przeprowadził dział Ambient domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.