Tłumaczenia specjalistyczne i techniczne dla biznesu – jak znaleźć odpowiednie biuro? [art. ekspercki]

Opublikowano: 4 sierpnia 2015. Kategoria: Rynek. Tagi:

Wraz z decyzją o otworzeniu się na zagraniczne rynki większość firm powinna pozyskać partnera do obsługi tłumaczeniowej. Współpraca z biurem tłumaczeń znacznie ułatwi komunikację, odciąży przedsiębiorcę oraz pozwoli mu poświecić więcej czasu na rozwój firmy.

e-biznes.plTłumaczenia specjalistyczne i techniczne dla biznesu – jak znaleźć odpowiednie biuro? [art. ekspercki]

Rozwój start-upu za granicą – jak poradzić sobie z barierą językową? [art. ekspercki]

Opublikowano: 28 lipca 2015. Kategoria: Rynek. Tagi:

Perspektywa rozwoju start-upu na rynku zagranicznym jest równie kusząca, co ryzykowna. Od wielu lat najbardziej pożądanym kierunkiem dla młodych przedsiębiorców jest kalifornijska Dolina Krzemowa. Tym, co może nas wyróżnić na tle konkurencji jest umiejętność zbudowania zaufania na poziomie językowym.

e-biznes.plRozwój start-upu za granicą – jak poradzić sobie z barierą językową? [art. ekspercki]

10 rzeczy, o których należy pamiętać przy tłumaczeniu sklepu [art. ekspercki]

Opublikowano: 21 lipca 2015. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi:

Branża e-commerce dzięki nowym technologiom oraz internetowi czyni międzynarodowy handel łatwym i dostępnym. Kluczowym elementem w kontaktach biznesowych z partnerami zagranicznymi jest zapewnienie najwyższej jakości tłumaczeń, dlatego otwarcie się firmy na zagraniczne rynki musi iść w parze z wysokimi standardami komunikacyjnymi.

e-biznes.pl10 rzeczy, o których należy pamiętać przy tłumaczeniu sklepu [art. ekspercki]

Usługa „Tłumaczenia na Poczcie” – połączenie strategii online i offline [case study]

Opublikowano: 14 lipca 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Wprowadzanie innowacji w obszarach sprzedaży usług to ogromne wyzwanie dla każdego przedsiębiorcy. Przed takim wyzwaniem stanęło Biuro Tłumaczeń Specjalistycznych Arcuslink, które przygotowało usługę „Tłumaczenia na Poczcie” i we współpracy z Pocztą Polską SA efektywnie połączyło strategię online i offline w e-commerce.

e-biznes.plUsługa „Tłumaczenia na Poczcie” – połączenie strategii online i offline [case study]