Agencja reklamowa Awangarda wygrała przetarg na obsługę kreacji kampanii komunikacyjnej planowanej na jesień br. dla Grupy Avans, oferującej produkty z branży AGD, RTV i Multimediów w ogólnopolskich elektrosalonach Avans i Mega Avans. „Wkraczamy w nowy wymiar komunikacji związany z wizualizacją marki” – komentuje ten wybór Izabela Voisset, kierownik działu marketingu Grupy Avans.
Agencja będzie miała za zadanie stworzenie kreacji do nowej wizerunkowej kampanii Avansu.
„Grupa Avans po raz pierwszy zdecydowała się na kampanię wizerunkową. Wcześniej skupialiśmy się na rozwoju sieci handlowej i komunikowaniu benefitów związanych z atrakcyjnością naszej oferty sprzedażowej. Wierzymy, że taki rodzaj przekazu przyniesie bardzo dobre rezultaty i zbuduje pozytywny wizerunek Grupy, docierając do szerokiego grona odbiorców. Uważam, że dzięki temu przekażemy Klientom wartości, które definiują naszą markę. Nowy wymiar komunikacji to uwidocznienie emocji i pokazanie jak można traktować elektrosalony oraz jak wiele niespodziewanych skojarzeń budzą takie miejsca.
Sądzę, że nasza kampania udowodni nowatorskie podejście do komunikacji w branży. Będzie się wiązała z wysoką jakością obsługi Klienta i przyjaznością. Jestem przekonana, że reakcje Klientów będą pozytywne. Któż z nas nie chciałby przyjść do wyjątkowego miejsca, być obsłużonym w satysfakcjonujący sposób i mieć poczucie, że dostał dokładnie to, czego szukał. Wiem, że nasza kampania spełni te oczekiwania i wzbudzi zaufanie wśród Klientów” – mówi Izabela Voisset.
Grupa Avans powstała w 1998 roku z konsolidacji pięciu hurtowni branży AGD i RTV. Obecnie posiada ponad 600 sklepów w całej Polsce, głównie w małych i średnich miastach powiązanych z grupą umową franchisingową. W marcu tego roku otwarto drugi już sklep Mega Avans na terenie centrum handlowego Blue City w Warszawie. Pierwszy sklep Mega Avansu otwarto w Starym Browarze w Poznaniu. W ciągu najbliższych kilku lat firma zamierza otworzyć jeszcze 14 wielkopowierzchniowych salonów Mega Avans w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.