Bank Pocztowy w nowej cyfrowej odsłonie

Bank Pocztowy uruchomił nowy portal informacyjny www.pocztowy.pl. Nowa strona to baza informacji o produktach i usługach jakie oferuje Bank, w połączeniu z kanałem sprzedaży produktów online.

Transformacja serwisu pocztowy.pl została zrealizowana zgodnie z najnowszymi trendami, przy jednoczesnej dbałości o komfort klientów, którzy są z Bankiem od dawna. Nowy portal to nie tylko nowe otwarcie komunikacyjne, ale przede wszystkim cyfrowe narzędzie sprzedaży online. Przy tworzeniu nowej odsłony portalu Bank Pocztowy korzystał z doświadczenia firmy Efigence oraz UVD Solutions.

Cyfrowy Bank Pocztowy przyjaźniejszy dla osób starszych i niepełnosprawnych

Nasz nowy serwis informacyjny, nowe produkty finansowe w ofercie Banku i rozwiązania chmurowe w IT to kolejne kroki w transformacji cyfrowej Banku Pocztowego. W ostatnim czasie wiele zrobiliśmy, by zadbać o naszych klientów także w przestrzeni digitalowej. Dzięki temu user experience jest dziś na zupełnie innym poziomie, niż jeszcze kilka miesięcy wcześniej – mówi Marcin Ledworowski, członek zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za biznes oraz IT.

Zaimplementowaliśmy kalkulatory, które pomogą wyliczyć ratę kredytu i wybrać produkt najlepiej dopasowany do potrzeb klienta. Szczególną uwagę poświęciliśmy specjalnym rozwiązaniom dla osób starszych. I tak nowy serwis umożliwia między innymi zwiększenie kontrastu czy powiększenie wielkości tekstu, a osoby słabo słyszące mogą skontaktować się z doradcami online używając języka migowego – dodaje Mariusz Gorzeń, dyrektor Departamentu Marketingu i Analiz Biznesowych Banku Pocztowego.

Nowy portal www.pocztowy.pl został zbudowany w ciągu 5 miesięcy.

Bank Pocztowy nowy

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top