AdRenaline – nowa tematyczna sieć reklamowa

Opublikowano: 14 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , ,

Z początkiem października 2009 roku rozpoczęła swoją działalność nowa sieć reklamowa AdRenaline, specjalizująca się w mediach interaktywnych skierowanych do mężczyzn.

Tomasz UchańskiAdRenaline – nowa tematyczna sieć reklamowa

Ad-Vice przedstawia zalety targetowania behawioralnego we współpracy z Audience Science

Opublikowano: 4 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Podczas wczorajszej konferencji prasowej sieć reklamy internetowej Ad-Vice oficjalnie ogłosiła rozpoczęcie współpracy z amerykańską firmą Audience Science (dawniej Revenue Science), oferującą rozwiązania z dziedziny targetowania behawioralnego. Konferencja była również okazją do przedstawienia zalet tego narzędzia.

Dawid ZarazińskiAd-Vice przedstawia zalety targetowania behawioralnego we współpracy z Audience Science