Dospel CKM Włókniarz Częstochowa uruchomił elektroniczny system sprzedaży biletów z kodami QR. To kolejne działanie w ramach realizowanej przez klub e-strategii.
Dospel CKM Włókniarz Częstochowa, jako jeden z pierwszych żużlowych klubów sportowych, zdecydował się na realizacje kompleksowych zadań wykorzystujących możliwości Internetu i opartych o e-strategię. Do tej pory uruchomiony został m.in sklep internetowy oraz wdrożono mobilną aplikację na smartfony, która umożliwi przeglądanie najnowszych i najważniejszych wydarzeń z życia klubu. Z kolei profil na Facebook.com dziennie przyciąga setki fanów. Elektroniczny system sprzedaży biletów, oparty o technologię kodów QR, jest kolejnym ukłonem w stronę nowoczesnych rozwiązań.
Wierzymy, że to rozwiązanie usprawni sprzedaż biletów na nasze mecze, zmniejszy ruch przy kasach i w efekcie przyczyni się do zwiększenia ilości kibiców. Już teraz widzimy, że nasze działania w obszarze Internetu spowodowały wzrost ilości fanów i co bardzo ważne, wpłynęły bardzo pozytywnie na wizerunek naszego klubu – mówi Paweł Mizgalski, prezes klubu Dospel CKM Włókniarz SA Częstochowa.
System sprzedaży biletów dostępny jest pod adresem sklep.ckmwlokniarzsa.pl/rezerwacja-biletow.
Sprzedaż biletów opiera się o dedykowaną stronę internetową, na której użytkownik może dokonać wyboru interesujących go biletów, a następnie poprzez sklep internetowy dokonać ich zakupu. Realizacja płatności odbywa się za pomocą systemu płatności elektronicznych payU.pl. Zakupione bilety użytkownik może sobie wydrukować lub przynieść na stadion Arena Częstochowa na urządzeniu mobilnym – tablecie, smartfonie czy laptopie. Na bilecie znajdują się wszystkie niezbędne dane, umożliwiające weryfikację osoby, która bilet kupiła. Weryfikacja biletów – jak już wcześniej wspomniano – odbywa się za pomocą kodów QR.
W planach mamy kolejne nowinki dla kibiców Dospel CKM Włókniarz. Zarząd klubu jest bowiem bardzo przychylny wszelkim rozwiązaniom wykorzystującym najnowsze technologie, które z jednej strony usprawniają organizację wydarzeń sportowych i komunikację z kibicami, a z drugiej mają wpływ na postrzeganie klubu przez otoczenie – mówi Maciej Dądela, kierownik działu IT Grupy AMP Media, agencji odpowiedzialnej za stworzenie i realizację e-strategii dla Dospel CKM Włókniarz Częstochowa.
Płatna informacja prasowa
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.