Blogi sklepów internetowych: 6 inspirujących polskich przykładów
O czym pisać, aby zachęcić do odwiedzenia bloga nie tylko obecnych klientów, ale i tych potencjalnych?
O czym pisać, aby zachęcić do odwiedzenia bloga nie tylko obecnych klientów, ale i tych potencjalnych?
Kampanie promocyjne, artykuły sponsorowane, sieci afiliacyjne, programy partnerskie, reklamy – które z tych sposobów zarabiania najlepiej sprawdzają się w przypadku blogerów i wydawców portali? Odpowiedzi poszukała platforma Whitepress w badaniach, w których wzięło udział ponad 180 osób.
W trzeciej i ostatniej części naszego cyklu poświęconego blogowaniu w e-commerce sprawdzimy elementy marketingu treści, które idealnie sprawdzą się w każdym sklepie internetowym.
Blog, bloger, blogowanie… to określenia już utarte i regularnie używane w środowisku mediowym. Ale to wciąż ciekawe narzędzie dla sklepów internetowych. Jak blogować z głową? Czy warto inwestować czas i energię?