Piąta edycja Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Boomerang” przyniosła agencji digital One cenne wyróżnienie, przyznane w kategorii specjalnej „Złota słuchawka”, za akcję „Apetyt na więcej…”, zrealizowaną dla Domu Sprzedaży Mediów At Media. Jury doceniło ideę integracji metod marketingowych, która stanowi podstawę dla projektów tworzonych przez digital One.
Projekt, za który jury konkursu przyznało wyróżnienie, to pierwsza w Polsce akcja promocyjna wykorzystująca nowoczesną technologię MMS (wiadomości multimedialne przesyłane za pośrednictwem telefonów komórkowych). digital One wykorzystało ją jako najodpowiedniejszą dla grupy docelowej promowanego produktu.
Jurorzy docenili przede wszystkim efektywną integrację działań marketingowych prowadzonych w Internecie i offline oraz kompleksowe podejście do realizowanej kampanii, wytyczającej kierunek działań marketingowych również dla innych agencji.
„Wyróżnienie utwierdza nas w tym, że stosowane przez nas metody są skuteczne.” mówi prezes digital One – Olgierd Cygan. „Cieszymy się, że nasze pomysły znajdują uznanie w oczach specjalistów i mamy nadzieję, że kolejne realizowane przez nas pionierskie projekty także zostaną docenione.”
Jury konkursu Marketingu Bezpośredniego „Boomerang” przewodniczył James Kelly – Dyrektor Generalny Brytyjskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Konkurs odbywa się w ramach Międzynarodowych Dni Marketingu Bezpośredniego. Honorowy patronat nad tegoroczną jego edycją objął Jan Krzysztof Bielecki, Dyrektor Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju i były premier.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.