BOŚ Bank – nowy wizerunek w sieci

Od dziś Bank Ochrony Środowiska S.A. posiada nowy serwis internetowy. Jego autorem jest agencja SUPERMEDIA Interactive.
Nowy serwis umożliwia lepszą prezentację usług i zarządzanie relacjami z klientami oraz partnerami biznesowymi banku. Prace nad nowym wizerunkiem BOŚ S.A. w sieci zostały poprzedzone analizą priorytetów biznesowych banku, dotychczasowego serwisu i najciekawszych rozwiązań rynkowych. W projekcie agencja SMI położyła duży nacisk na optymalizację sposobu prezentacji oferty – z punktu widzenia klienta i banku. Na stronie głównej serwisu wyraźnie wyeksponowane zostały działy przeznaczone dla różnych grup odbiorców. Na górze strony znajduje się przekierowanie do bankowości elektronicznej, widoczne na każdej stronie serwisu. Czytelna i przyjazna prezentacja treści dotyczących usług, ułatwia użytkownikowi wybranie produktu dla siebie. Narzędzia pozwalające na zapoznanie się z ofertą banku i szybki kontakt z nim – takie jak kalkulatory kredytowe, konfigurator produktowy, formularze internetowe zostały oznaczone indywidualnymi ikonami, by były lepiej widoczne. W projekcie zastosowano również rozwiązania pozwalające na świadome i efektywne przekierowanie internautów do miejsc kluczowych z punktu widzenia banku. Pomaga to w pełnej prezentacji oferty klientom i pobudzeniu ich zainteresowania produktami.

Serwis jest przygotowany w nowym czytelnym i przejrzystym layoucie. Unowocześniono i wzbogacono grafikę stosując więcej elementów wizerunkowych i uporządkowano sposób prezentacji reklam. Bank wprowadził też nowy dział – kariera. Zmiany te pomagają w budowaniu wizerunku i znajomości marki BOŚ Bank na rynku.

„Uruchomienie nowego serwisu to początek prac nad odświeżeniem wizerunku BOŚ Banku w Internecie. Planujemy wzbogacenie serwisu o kolejne moduły, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami i pomogą im w wyborze optymalnej dla nich bogatej i różnorodnej oferty.” – mówi Krystyna Forowicz, rzecznik prasowy BOŚ S.A.

Przygotowanie nowego serwisu www.bosbank.pl zostało poprzedzone analizą celów banku, jego oferty oraz charakterystyki i potrzeb najważniejszych grup odbiorców. Pod tym kątem agencja zbadała rozwiązania i narzędzia stosowane na dotychczasowych stronach internetowych banku. Przeanalizowała statystyki oglądalności serwisu i rozwiązania stosowane na rynku finansowym. W raporcie z analizy przedstawione zostały rekomendacje dotyczące grafiki, nawigacji, treści, funkcjonalności rozwiązań informacyjnych i sprzedażowo – doradczych oraz pozycjonowania serwisu. Wnioski były podstawą do przygotowania nowego serwisu i zaplanowania dalszych prac projektowych.

Serwis został przygotowany w oparciu o najnowszą, trzecią wersję autorskiego rozwiązania SUPERMEDIA Interactive typu CMS – Content Manager. „Rozwiązanie podnosi wydajność serwisu pozwalając na obsługę większej liczby użytkowników. Jest to ważne ze względu na rosnącą ilość odwiedzin na stronach BOŚ Banku i coraz większe znaczenie kanałów internetowych dla rynku finansowego. Dzięki zastosowaniu nowej wersji CM znacznie skrócił się czas potrzebny na dokonanie aktualizacji w serwisie, co ułatwia pracę osobom zarządzającym treścią strony. Zapewniliśmy również wyższy poziom bezpieczeństwa serwisu.” – mówi Mariusz Steć – Kierownik Działu IT SUPERMEDIA Interactive.

BOŚ Bank współpracuje z SUPERMEDIA Interactive od 2002 roku. Firmy zrealizowały wspólnie kilka projektów i planują dalszą współpracę.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top