Brainly, polski startup edukacyjny, pozyskał dodatkowe 15 mln dol. finansowania na rozwój. Obecnie całkowita wartość inwestycji finansowanych przez Naspers, General Catalyst Partners, Point Nine Capital, Runa Capital i Learn Capital osiągnęła 27 mln dol.
Twórcy chcą skupić się obecnie personalizacji rozwiązań, zostaną również dodane elementy grywalizacji.
Wierzymy, że nauka oparta na wzajemnych interakcjach uczniów jest najskuteczniejszym sposobem na zwiększenie ciekawości i budowanie zaufania między nimi. Nikt nie wie wszystkiego, ale każdy wie coś. Dzięki naszym inwestorom, Brainly ma okazję do dalszego rozwoju tej wizji w Stanach Zjednoczonych, natomiast w dalszym ciągu umacnia inne rynki w Azji, Europie i Ameryce Południowej – powiedział CEO Brainly Michał Borkowski.
Brainly jest największą na świecie społecznością social learningową dla uczniów. Dociera globalnie do ponad 60 milionów użytkowników w 35 krajach, korzystających z 12 wersji językowych, między innymi w Stanach Zjednoczonych, Europie, Ameryce Południowej i Azji. W Polsce platforma znana jest jako Zadane.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.