Grupa Money.pl przejęła od Agory 50 proc. udziałów w Business Ad Network (BAN), stając się jedynym właścicielem sieci reklamowej.
Prezes Money.pl nie krył, że cieszy się z finalizacji przejęcia.
Choć współpracę z Agorą bardzo sobie cenimy, cieszymy się, że BAN będzie całkowicie w naszej pieczy. Zmiany właścicielskie nie oznaczają oczywiście definitywnego zakończenia współpracy. Będziemy nadal pracować z Agorą na płaszczyźnie handlowej – powiedział Aleksander Kusz.
Business Ad Network to sieć reklamowa zrzeszająca serwisy premium. W jej portfolio znajdują się nie tylko serwisy grupy Money.pl i Agory, ale także marki takie jak Linkedin, tytuły Motor-Presse-Polska (Menshealth, Runners, auto motor i sport) czy media wydawnictwa Beck. Prezesem spółki BAN będzie jej dotychczasowy szef, Tomasz Pudlis.
W przyszłym roku zamierzamy intensywnie pracować nad rozwojem naszego portfolio, szczególnie w kategorii life style. Oczywiście dalej będziemy proponować naszym klientom obecność wyłącznie w mediach premium – dodał Tomasz Pudlis.
Cena zakupu nie została ujawniona.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.