Bank Zachodni WBK rozwija serwisy internetowe oraz funkcjonalność bankowości elektronicznej w oparciu o badania
użyteczności. Badania prowadzić będzie poznańska agencja Symetria, która wykorzystuje testy z udziałem użytkowników, analizy ekspertów i eye tracking.
Agencja Symetria podpisała ostatnio umowę z BZ WBK na stałą współpracę badawczą. Stałe i regularne przeprowadzanie badań i analiz oraz wystawianie rekomendacji umożliwi bankowi jeszcze lepsze dopasowanie struktury serwisów oraz narzędzi bankowości elektronicznej do wymagań klientów.
– Procesy sprzedażowe stosowane w bankach są często rozbudowane, podczas gdy użytkownicy Internetu przyzwyczajeni są do prostych i szybkich rozwiązań, dlatego konieczna jest stała kontrola użyteczności naszych procesów i komunikacji. Wnioski płynące z prawdziwych doświadczeń użytkowników są niezastąpioną informacją, z której korzystamy przy konstrukcji nowych usług i serwisów – mówi Paweł Kyć, manager Komunikacji i Sprzedaży Internetowej BZ WBK.
Decyzja o stałej współpracy z Symetrią wypłynęła z wcześniej realizowanych wspólnych projektów, między innymi badania skuteczności komunikatów marketingowych w Internecie przy użyciu eye trackingu.
– Cała sztuka polega na ustaleniu, które informacje są kluczowe, a następnie przekazaniu ich w taki sposób, aby użytkownik nie odbierał ich jak lektury nudnej instrukcji obsługi. W Internecie szczególnie ważna jest równowaga między bogatą zawartością informacji, a prostotą i przyjaznością komunikatów. To właśnie zapewnią badania, które przeprowadzamy dla BZWBK – wyjaśnia Wojciech Chojnacki z Symetrii.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.