Case Study – GarnierCzysteBrzmienie.pl

Strona GarnierCzysteBrzmienie.pl została przygotowana przez firmę Interactive Solutions, jako element większej kampanii promocyjnej kosmetyków marki Garnier.
Celem projektu było zwiększenie efektywności prowadzonych działań reklamowych wśród grupy docelowej. Wykorzystując muzyczny motyw całej kampanii stworzono specjalny serwis internetowy w którym zastosowano unikalną formułę miksowania muzyki on-line. W ciągu zaledwie kilku tygodni stronę odwiedziło ponad 210 000 unikalnych użytkowników.

Kampania
Kampania pod hasłem Czyste Brzmienie promuje serię kosmetyków marki Garnier o nazwie Czysta Skóra, która przeznaczona jest do pielęgnacji i oczyszczania skóry młodej. Jest to druga edycja akcji – pierwsza miała miejsce na początku br. i zakończyła się tak dużym sukcesem, że zdecydowano się na jej kontynuację. W ramach drugiej edycji akcji stoisko Garnier Czyste Brzmienie odwiedzi centra handlowe i uczelnie w wybranych miastach, a konsultanki zbadają skórę i doradzą jak o nią dbać. Działania reklamowe prowadzone są w wielu mediach na raz – w telewizji, radiu i Internecie.

Reklamowane produkty skierowane są do młodych klientów. To bezpośrednio zdecydowało o charakterze całej kampanii i przyjętej na jej potrzeby muzycznej formule. „Celem akcji Garnier Czyste Brzmienie jest promocja gamy Czysta Skóra, przeznaczonej dla cery młodej oraz umocnienie świadomości marki wśród grupy docelowej poprzez powiązanie marki z muzyką pod hasłem: Czysta Skóra – Brzmi dobrze! Stąd muzyczna formuła całej kampanii i pomysł na interaktywny konkurs, gdzie każdy może spróbować swoich sił jako DJem. Nasza akcja pokazuje, jak skutecznie można łączyć potencjał reklamowy wielu mediów, takich jak telewizja, radio i Internet. Jest to szczególnie ważne, przy młodej grupie docelowej, do której trudno dotrzeć poprzez masowe media.” – powiedziała Paulina Kaczmarek, Product Manager Garnier Skin Naturals.

Interactive Solutions przygotował internetową część kampanii: specjalną, dedykowaną stronę internetową z niespotykanym dotąd mechanizmem umożliwiającym miksowanie muzyki on-line.

GarnierCzysteBrzmienie.pl
Telewizyjne i radiowe spoty reklamowe odsyłają do dedykowanej i specjalnie stworzonej strony internetowej, która stanowi jeden z kluczowych elementów całej akcji. Pod adresem GarnierCzysteBrzmienie.pl internauci mogą miksować swoje wersje utworów rekomendowanych przez DJ Adamusa. Konkurs Zostań DJem jest główną atrakcją strony WWW i cieszy się ogromną popularnością. W miesiąc po starcie akcji stronę odwiedziło ponad 210 000 unikalnych użytkowników, a liczba wszystkich miksów przekroczyła 14 000 utworów!

garnier
„Pierwsza edycja była bardzo udana, stąd pomysł kontynuowania zabawy, ale nie spodziewaliśmy się w drugiej części takiej lawiny uczestników! Zaledwie miesiąc po rozpoczęciu akcji naszą stronę konkursową z Mixerem odwiedziło ponad 210 tysięcy unikalnych użytkowników. Na taki wynik wiele witryn pracuje latami.” – komentuje Tomasz Wileński, Managing Director firmy Interactive Solutions, która odpowiada za realizację internetowej części kampanii.

garnier

Udział w konkursie Zostań DJem może wziąć każdy, kto zarejestruje się na stronie GarnierCzysteBrzmienie.pl i spełni warunki zapisane w regulaminie. Internauci tworzą własne miksy, a następnie głosują na najlepsze ich zdaniem utwory. Do wygrania jest szereg ciekawych nagród, w tym między innymi 4 Ipody Hi Fi i 16 Ipodów Shuffle. Jednak główną atrakcją dla uczestników jest emisja najpopularniejszych miksów na antenie radia Eska.

garnier

Podsumowanie
Mimo, że druga edycja kampanii reklamowej marki Garnier nadal trwa, już teraz można mówić o je olbrzymim sukcesie. Ilość użytkowników, jaka odwiedziła serwis stworzony na potrzeby kampanii oraz osób, które wzięły udział w konkursie jest imponująca. Cała kampania jest także doskonałym przykładem tego, jak należy łączyć potencjał reklamowy różnych mediów: telewizji, radia i Internetu.

www.GarnierCzysteBrzmienie.pl

Autor: Eliza Łuczak
Interactive Strategy Director w firmie Interactive Solutions
[email protected]

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top