Spółka ClickQuickNow, działająca w obszarze marketingu wykorzystującego internet, SMS oraz e-mail, przedstawiła nową identyfikację wizualną. Zmiany spowodowane są z rozszerzeniem działalności prowadzonej przez spółkę.
Poprzez rebranding chcemy pokazać, kim obecnie jesteśmy i czym się zajmujemy na co dzień, pokazać wartość dodaną, którą zapewniamy klientom, codziennie korzystającym z naszych usług. Warto podkreślić, że nie jesteśmy spółką bazodanową, ani nie udostępniamy danych, ponieważ nie posiadamy na to zgody. Zajmujemy się permission marketingiem, czyli pozyskiwaniem zgody na otrzymywanie komunikatów marketingowych od naszych klientów podczas rejestracji użytkowników w naszych serwisach internetowych (identycznie jak to robią portale) oraz performance marketingiem, czyli wykonywaniem rozliczanych za efekt działań marketingowych dla naszych klientów (identycznie jak ma to miejsce w sieciach afiliacyjnych). Tym, co odróżnia nas od wielu innych graczy rynkowych, którzy posiadają swoje zasoby bazodanowe, jest dostarczanie leadów na zamówienie – powiedział Marcin Kostecki, prezes zarządu ClickQuickNow.
ClickQuickNow posiada obecnie bazę konsumencką o wielkości ponad 2,7 mln rekordów osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym środkami komunikacji elektronicznej, od podmiotów trzecich.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.