Cloud Technologies będzie dostarczać dane o zachowaniach i zainteresowaniach użytkowników urządzeń mobilnych.
Reklamodawcy będą mieli dostęp do informacji pochodzących z 30 krajów na świecie, w tym 50 mln anonimowych profili polskich internautów korzystających ze smartfonów i tabletów. Pierwszym nabywcą mobilnych danych będzie Adform, jedna z największych na świecie firm pośredniczących w sprzedaży reklam w Internecie.
Dotychczas Cloud Technologies za pośrednictwem swojej platformy OnAudience.com, dostarczała reklamodawcom wyłącznie dane o zainteresowaniach użytkowników komputerów stacjonarnych i laptopów oraz stron mobilnych. Obecnie notowana na NewConnect spółka gromadzi i analizuje również informacje z urządzeń takich jak smartfony czy tablety. Zdaniem Piotra Prajsnara, CEO Cloud Technologies, to dane mobilne mają ogromny potencjał, bo dostarczają najbardziej precyzyjnych informacji o zainteresowaniach internautów.
Od dłuższego czasu pracowaliśmy nad rozwojem technologii umożliwiających pozyskiwanie danych z urządzeń mobilnych o zainteresowaniach ich użytkowników. Klienci chcą docierać do rosnącego grona użytkowników smartfonów ze spersonalizowaną reklamą, adekwatną do ich faktycznych potrzeb i zainteresowań, ponieważ coraz więcej czasu spędzają oni przed ekranami „komórek” czy tabletów. To kopalnia wartościowych informacji — przekonuje.
Dane mobilne OnAudience.com, platformy opracowanej przez Cloud Technologies, pochodzą z 30 rynków świata, największe z nich to Włochy oraz Turcja, gdzie spółka posiada ponad 100 mln anonimowych profili mobilnych internautów. Każdy taki profil przypisany jest do konkretnego urządzenia i użytkownika. Na polskim rynku dostępnych jest ponad 50 mln profili podzielonych na grupy utworzone na podstawie charakteru posiadanych przez internautę aplikacji. Taksonomia aktualnie obejmuje 49 grup, które segmentowane są zgodnie z modelem obecnym w AppStore i Google Play. Największe z nich to Tools, Communication oraz Music and Audio. Ponadto, platforma OnAudience.com daje swoim użytkownikom możliwość tworzenia indywidualnych segmentów.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.