Pije i przelewam… – nowa kampania Inteligo

Opublikowano: 15 listopada 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa w prasie, Internecie i na billboardach oraz wzbogacenie oferty konta Inteligo o nowe produkty przy jednoczesnym utrzymaniu wygody i atrakcyjnych warunków korzystania z konta – to najważniejsze plany PKO Banku Polskiego SA oraz Inteligo Financial Services S.A. na najbliższy czas. Konto Inteligo od 1 listopada bieżącego roku jest prowadzone przez PKO Bank Polski SA …

Sylwester KozakPije i przelewam… – nowa kampania Inteligo

HYPERmedia dla maklerów

Opublikowano: 20 grudnia 2001. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja interaktywna HYPERmedia unowocześniła serwis internetowy Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP SA. Dzięki możliwościom, jakie oferuje obecna wersja witryny to jest najnowocześniejszy tego typu produkt w dziedzinie internetowych serwisów domów maklerskich. To, co aktualne… Oprócz nowego, bardziej przejrzystego layoutu graficznego, unowocześniony serwis daje użytkownikom znacznie szersze możliwości niż dotychczas. Polegają one przede wszystkim na wyświetlaniu na bieżąco aktualnych informacji w …

Sylwester KozakHYPERmedia dla maklerów