Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie

Opublikowano: 1 sierpnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Super Media Interactive przygotowała i przeprowadziła w miesiącach czerwiec-lipiec 2002 kampanię promocyjną dla firmy Skanska Rezydencje. Celem właśnie zakończonej kampanii było przede wszystkim zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o rozszerzonej ofercie, a co za tym idzie zmianie pozycjonowania (oferowanie mieszkań dla różnych segmentów rynku), jak również wygenerowanie ruchu na reklamowanym serwisie (http://www.skanskarezydencje.pl). W ramach akcji promocyjnej dla firmy Skanska Rezydencje zorganizowano …

Sylwester KozakSukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie

Skuteczna Era

Opublikowano: 30 lipca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W czerwcu został przeprowadzona kampania PTC ERA związana z Mistrzostwami Świata. Agencja HYPERmedia zajęła się planowaniem mediów internetowych oraz wykonaniem wszystkich użytych w jej trakcie kreacje. W czasie 30 dni promocji z kreacjami miało kontakt aż 3 270 000 internautów. Średni CTR wyniósł 1,31% a średni Click Per User 7,23%. Kampania bannerowa ERA Mistrzostwa Świata 2002 trwała od 31 maja …

Sylwester KozakSkuteczna Era

CTR 5% w kampanii KRKA

Opublikowano: 23 lipca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Na zlecenie firmy farmaceutycznej KRKA, agencja HYPERmedia przeprowadziła kampanię internetową promującą produkowane przez firmę preparat Lecytyna E. Wyniki kampanii – wskaźnik CTR o wartości 5% – potwierdza wysoką skuteczność Internetu jako kanału również dla promocji produktów farmaceutycznych. Polskie przedstawicielstwo słoweńskiej firmy KRKA po raz pierwszy zdecydowało się na przeprowadzenie kampanii internetowej na rzecz swoich farmaceutyków. Kampania miała na celu wypromowanie …

Sylwester KozakCTR 5% w kampanii KRKA

NetSprint w IDG oraz w WebExpress

Opublikowano: 29 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Serwis miesięcznika PC World Komputer (pcworld.pl) jako pierwszy z serwisów online wydawnictwa IDG Poland S.A. rozpoczyna oferowanie swoim użytkownikom możliwości korzystania z wyszukiwarki NetSprint. W efekcie współpracy firm IDG Poland S.A. oraz NetSprint.pl sp. z o.o. Internauci mogą poszukiwać informacji w zasobach całego polskiego Internetu bezpośrednio z poziomu strony głównej pcworld.pl bez konieczności przechodzenia na witryny wyszukiwarek. W następnej kolejności …

Sylwester KozakNetSprint w IDG oraz w WebExpress

Biznesnet.pl SA – jak minął rok 2001 i co dalej “

Opublikowano: 16 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Spółka BiznesNet.pl SA, rozpoczynająca swoją działalność w 1999 r. jako internetowy wydawca pierwszego, polskiego, e-biznesowego serwisu, w minionym roku znacznie poszerzyła obszar swoich działań. Dokonania spółki datowane na 2001 r. pozwalają zaliczać BiznesNet.pl SA nie tylko do cenionych redakcji ale także do prężnie działających podmiotów w zakresie organizacji konferencji i seminariów oraz doradztwa i analiz. W roku 2001 w strukturze …

Sylwester KozakBiznesnet.pl SA – jak minął rok 2001 i co dalej “

SMSBOX wprowadza AdText

Opublikowano: 7 grudnia 2001. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Serwis internetowy SMSBOX wprowadza reklamy typu AdText. Jest to rodzaj nieagresywnej i taniej promocji na witrynach internetowych, znany m.in. z wyszukiwarki Google. W swych założeniach AdText ma być alternatywą dla zwykłych bannerów reklamowych, które irytują większość interautów i są przez to coraz mniej skuteczne. Reklama tekstowa natomiast, ze względu na swój format i wygląd, jest życzliwiej przyjmowana przez odwiedzających, a …

Sylwester KozakSMSBOX wprowadza AdText