Cube Group SA, agencja działająca w branży e-marketingu, została wybrana w rankingu magazynu Media & Marketing Interaktywną Agencją Roku 2009. Powstała 3 lata temu zajmuje pozycję lidera wśród firm segmentu SEM/SEO w Polsce, przy czym wzrost przychodów Cube Group za 2008 rok w porównaniu z rokiem ubiegłym przekracza 45 proc.
Na dynamiczny rozwój Cube Group SA – laureata magazynu Media & Marketing – wskazują nie tylko przychody spółki za rok ubiegły ale też rozwój struktur agencji na nowych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Do dziś powstały dwa oddziały agencji w rejonie CEE – pierwszy na Litwie, kolejny w Łotwie, gdzie zespół Cube Group pracuje dla klientów tj.: Pirelli, Sony, czy Whirpool. W portfolio polskich klientów Cube Group są m. in. Empik, Agito, czy Commercial Union Direct.
– Wciąż rozbudowujemy zakres usług. W naszej ofercie znajdują się nie tylko tradycyjne już działania związane z PPC, czy reklamą kontekstową. Staramy się, tak jak 3 lata temu, działać bardzo prężnie, proponując kampanie innowacyjne, dochodowe dla klienta – mówi Andrzej Cudny, Dyrektor zarządzający Cube Group SA. – Naszą najnowszą ofertą jest Affiliate Management oraz Retargetowanie pozwalające reklamodawcom pozyskać, mówiąc w skrócie, „niezdecydowanych” internautów. Budujemy nową, lepszą jakość usług dostępnych na rynku nowych technologii. Zajmujemy się tworzeniem kompleksowych strategii komunikacji w internecie, przy czym wielki nacisk kładziemy na efekty, m. in. ROI.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.