Rynek wydawnictw wnętrzarskich powiększy się o nową pozycję. „Czas na Wnętrze„, bo taki tytuł nosi nowy magazyn, ma unikalną wśród konkurencji formułę – integralną częścią każdego wydania będzie płyta CD, zawierająca poszerzone treści numeru papierowego. Zdjęcia i reportaże w gazecie, a filmy, panoramiczne spacery po wnętrzach i dodatki na płycie.
„Czas na Wnętrze” to nowy tytuł wśród kolorowych magazynów poświęconych aranżacji i wykończeniu wnętrz. Jednocześnie jest to pierwsza w tym segmencie wydawniczym pozycja, w której zastosowano formułę uzupełniania treści papierowej o materiały na płycie CD. Reportaże i przykłady wnętrz z gazety będą poszerzone o dodatkowe zdjęcia, filmy oraz panoramiczne prezentacje zawarte na płycie.
Nowy magazyn chce nie tylko inspirować i dostarczać pomysły, ale także pomagać w ich realizacji. Stąd motto pisma, które brzmi „od inspiracji do realizacji”. Co to oznacza w praktyce? Do każdego reportażu zdjęciowego przedstawiającego wnętrze dobierane są oferty przedmiotów identycznych lub bardzo podobnych do tych, które widoczne są na zdjęciach. Czytelnik otrzymuje informacje gdzie i za ile może taki przedmiot kupić.
Półki kiosków i salonów prasowych uginają się od pism wnętrzarskich, zarówno polskich jak i zagranicznych. Konkurencja w tym segmencie jest olbrzymia, ale wierzę, że nasza unikalna formuła i charakter pozwolą odnieść nam sukces. Interesujące wnętrze i piękne meble? Mają to wszystkie gazety. Ale możliwość obejrzenia dodatkowych zdjęć, a nawet filmów, czy wręcz odbycie wirtualnego spaceru po prezentowanym wnętrzu? Tego nie ma nikt inny. – mówi Marta Siesicka, redaktor prowadząca.
„Czas na wnętrze” celuje w segment premium i skierowany jest do osób urządzających swoje domowe wnętrza z pasją, zaangażowaniem i stylistycznym zacięciem. Jest to propozycja dla osób szukających inspiracji i pomysłów odbiegających od typowych aranżacji, choć nie oznacza to, że proponowane rozwiązania będą drogie i pełne przepychu.
Pierwszy, styczniowy numer miesięcznika pojawi się w kioskach 18 grudnia i będzie dostępny we wszystkich sieciach kolportażu. Koszt magazynu (ok. 130 stron plus płyta CD) to 9,90 zł, a nakład zaplanowano na 40 tys. egzemplarzy. Wydawcą tytułu jest spółka AVT–Korporacja, wydawca między innymi takich pozycji jak Budujemy Dom, Wnętrza, ABC Budowania, wielu tytułów muzycznych i elektronicznych oraz ukazującego się w 24 krajach magazynu o nowych technologiach T3.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.