Gdzie szukać firm, które pomogą nam zbudować i prowadzić biznes online? Którzy przedsiębiorcy e-commerce mają odpowiednie narzędzia, by nasza działalność w sieci była prowadzona profesjonalnie? To tylko niektóre z pytań, jakie zadają sobie zarówno przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem działalności w branży e-commerce, jak i instytucje publiczne, które szukają informacji o branży.
Izba Gospodarki Elektronicznej wyszła naprzeciw oczekiwaniom rynku. Przygotowała katalog firm i usług e-commerce oferowanych przez członków oraz partnerów zrzeszonych w e-Izbie pt. „Digital Economy Catalog”. Stanowi on nie tylko bazę firm pomocnych w prowadzeniu działalności handlu elektronicznego w tym transgranicznego. To przede wszystkim baza skupiająca w jednym miejscu informacje na temat kontrahentów, w tym liderów branży e-commerce.
Digital Economy Catalog powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku, a także ministerstw, z którymi e-Izba na bieżąco współpracuje. Katalog w miniaturze odzwierciedla kształt polskiego rynku cyfrowego – znajdują się w nim opisy działalności firm należących do Izby Gospodarki Elektronicznej. Są wśród nich: sprzedawcy detaliczni (B2C), platformy e-commerce (B2C, C2C, B2B), płatności on-line, usługi oraz rozwiązania IT dla e-commerce, e-usługi, treści cyfrowe, logistyka i dystrybucja. Każda z firm będących naszym członkiem otrzymuje również stempel potwierdzający działalność w biznesie cyfrowym – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu e-Izby.
Katalog można pobrać ze strony eizba.pl.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.