E-business vs. lockdown: rozwój i program akceleracyjny dla polskich przedsiębiorców

Fundacja Impact rozpoczęła działania w ramach „E-business vs. lockdown” – projektu realizowanego z grantu przyznanego przez Mastercard Center for Inclusive Growth, który ma pomóc polskim MŚP w ich cyfrowej transformacji w obliczu trwającej pandemii koronawirusa. „Sercem” projektu jest portal Impactebusiness.com, za pośrednictwem którego przedsiębiorcy mogą wziąć udział w rekrutacji do programu akceleracyjnego, jak również mają dostęp do części edukacyjnej – webinariów oraz artykułów poradnikowych.

Projekt Fundacji Impact przy wsparciu Mastercard Center for Inclusive Growth ma pomóc małym i średnim przedsiębiorcom postawić swoje pierwsze kroki w internetowym biznesie. Portal Impactebusiness.com dostarcza praktycznej wiedzy, przydatnej w rozwoju internetowego biznesu. Przedsiębiorcy mogą brać udział w webinariach, organizowanych cyklicznie raz w tygodniu, a każde webinarium dotyczy innego obszaru związanego z e-commerce. W czasie najbliższych spotkań przedsiębiorcy dowiedzą się m.in. o tym, jak krok po kroku założyć sklep internetowy, zapoznają się z tematyką e-marketingu, kwestii prawnych w prowadzeniu biznesu (w tym RODO) czy internetowej reklamy.

W ramach projektu przedsiębiorcy potrzebujący wsparcia w cyfrowej transformacji mogą wziąć udział w programie akceleracyjnym. Rekrutacja do niego jest dostępna na stronie Impactebusiness.com, a zgłoszenia można przesyłać za pośrednictwem internetowego formularza. 20 najciekawszych pomysłów otrzyma pomoc ekspercką w prowadzeniu e-biznesu. Wsparcie dla poszczególnych MŚP będzie dobierane indywidualnie, w zależności od stopnia zaawansowania rozwoju danego biznesu. Każda z wybranych ostatecznie do programu firm może liczyć na wsparcie dedykowanego eksperta. Ten biznesowy konsulting będzie dotyczył przede wszystkim narzędzi pomocnych w budowie i rozwoju e-sklepu, a także skutecznej promocji w internecie – to dwa obszary szczególnie ważne dla przedsiębiorcy stawiającego swoje pierwsze kroki w e-commerce.

Digitalizacja małych i średnich firm to ogromna szansa dla całej gospodarki w obliczu kryzysu spowodowanego pandemią.  Program wsparcia i edukacji przedsiębiorstw z sektora MŚP na drodze do cyfrowej transformacji to nasza odpowiedź na wyzwania związane  z Covid-19, a także realna pomoc dla tych biznesów,  które  mają odpowiednie   warunki,   żeby   szybko   absorbować   innowacje. Wierzymy, że nasze wsparcie przyniesie wymierne korzyści, a nasi beneficjenci wzmocnią swoją pozycję na konkurencyjnym, a jednocześnie niezwykle dynamicznie rozwijającym się rynku – mówi Urszula Hasiec, Prezes Fundacji Impact.

Projekt „E-business vs. lockdown” jest realizowany w ramach grantu w wysokości 200 tys. USD (ok. 750 tys. zł) przyznanego Fundacji Impact przez Mastercard Center for Inclusive Growth. Instytucja ta wspiera zrównoważony wzrost gospodarczy i walczącej z wykluczeniem społecznym na całym świecie. Centrum wykorzystuje zasoby i kompetencje Mastercard, w tym analizę danych, fachową wiedzę i technologie, zarządzając jednocześnie funduszami na niezależne badania naukowe, skalowanie globalnych programów filantropijnych, a także aktywizację liderów, innowatorów i działaczy społecznych.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top