W dniach 21-22 maja 2009r. w Szczecinie odbędzie się konferencja e-commerce 2009 – Integracja w handlu. Mamy przyjemność w imieniu organizatorów zaprosić Państwa do udziału w piątej edycji tego wydarzenia. Konferencja zorganizowana będzie w Hotelu**** Novotel, w trakcie tej edycji uwaga skupiona zostanie na rozwiązaniach zapewniających łączenie systemów. Integracja w handlu gwarantuje sprawny przepływ informacji między sklepem, klientem, dostawcami, pośrednikami płatności, a także pasażami, porównywarkami, ofertą hurtową i detaliczną sklepu.
W programie konferencji przewidziano bloki tematyczne:
- pierwszy dzień konferencji poświęcony będzie zagadnieniom marketingu oraz handlu B2C i B2B.
- drugiego dnia omówione zostaną najważniejsze wymogi komunikacji z klientem, PR oraz tematy związane z logistyką i integracją systemów.
Tematyka konferencji:
- porównanie i ewolucja narzędzi marketingowych oraz ich skuteczności
- jak projektować sklep, aby sprzedawać skutecznie
- analiza serwisu i danych statystycznych (np. Google Analytics)
- jak poszukiwać szans na rynku i zapewnić stały wzrost
- zmiany trendów sprzedażowych w Internecie
- programy partnerskie
- cloud computing w zastosowaniach e-commerce
- wdrożenie systemu call center w firmie
- badanie satysfakcji klienta
- skuteczna komunikacja z klientem za pomocą newsletterów
- PR w sklepie internetowym
- nadawanie, transport i odbiór przesyłek kurierskich
- dywersyfikacja kanałów sprzedaży i handel zagraniczny
- praktyczna integracja systemów i systemy zintegrowane w praktyce
- przyszłość przesyłek kurierskich i nowe usługi transportowe
Na konferencję zaproszeni są szczególnie przedstawiciele kadry zarządzającej, dyrektorzy ds. rozwoju i strategii e-commerce, a także specjaliści z działu marketingu, kontaktu z klientem oraz pasjonaci branży e-commerce.
Szczegółowy program wydarzenia oraz rejestracja dostępne są na stronie konferencji:
www.e-commerce2009.pl.
Istnieje także możliwość prezentacji swojej firmy podczas konferencji. W celu zapoznania się z propozycją zapraszamy do kontaktu lub odwiedzenia strony www.
Koszt uczestnictwa – 400zł brutto
Kontakt:
Wojciech Futyma
Koordynator e-commerce 2009
[email protected]
www.e-commerce2009.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.