Cena nie jest najważniejsza dla klientów B2B. Chcą kupować wygodnie online i zależy im na relacjach

Opublikowano: 22 listopada 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Największą bolączką klientów B2B jest brak czasu, dlatego coraz częściej wybierają szybkie i wygodne zakupy w internecie – wynika z raportu Proces zakupowy w B2B: wyzwania, trendy, inspiracje opracowanego przez spółkę e-point i Mobile Institute. Dla klientów i sprzedawców nadaj jednak najbardziej liczą się relacje.

Dawid ZarazińskiCena nie jest najważniejsza dla klientów B2B. Chcą kupować wygodnie online i zależy im na relacjach

Wspólny projekt e-point i Amway nagrodzony

Opublikowano: 20 czerwca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Główną nagrodę w konkursie International Project Management Association (IPMA) „Project Excellence Award Polska 2007” zdobyła platforma e-commerce zgłoszona przez e-point SA i Amway. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się podczas 21. Światowego Kongresu IPMA w Krakowie. Ideą nagrody Project Excellence  Award Polska jest popularyzowanie najlepszych praktyk project management w Polsce, a także promocja polskich rozwiązań w świecie. W konkursie uczestniczyły firmy …

Sylwester KozakWspólny projekt e-point i Amway nagrodzony

e-point SA powołuje nową spółkę

Opublikowano: 26 stycznia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Firma e-point SA wyodrębniła ze swoich struktur spółkę, której zadaniem będzie realizowanie projektów związanych z promocją w sieci Internet. Nowa firma prowadzi działalność pod znaną już wcześniej marką Point of View. Trzon nowej firmy tworzą osoby zatrudnione do tej pory w dziale e-marketingu e-point SA. Prezesem i współzałożycielem spółki został Mariusz Majewski, od blisko 8 lat kierujący działem e-marketingu. Docelowo …

Sylwester Kozake-point SA powołuje nową spółkę

Nowy portal ING.pl

Opublikowano: 6 sierpnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W sieci dostępna jest już nowa wersja portalu grupy finansowej ING zrealizowanego w oparciu o platformę Active Content. Głównym celem projektu był lepszy dostęp do oferty i systemów transakcyjnych. Przy tworzeniu nowego rozwiązania wykorzystano analizę ruchu w serwisie i ścieżek, którymi poruszają się użytkownicy, a także sugestie osób odwiedzających portal oraz badania na grupie docelowej. Na tej podstawie e-point SA …

Sylwester KozakNowy portal ING.pl

Toyota Motor Poland – integracja klientów i dealerów z centralą

Opublikowano: 31 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

e-point SA uruchomił dla Toyota Motor Poland nowe rozwiązania internetowe, które umożliwiły zintegrowanie komunikacji marketingowej w relacji klient-dealer-centrala. Projekt obejmował: – wykreowanie spójnego wizerunku Toyoty w polskim Internecie; – zaprojektowanie i wykonanie mechanizmów do komunikacji pomiędzy potencjalnymi klientami, centralą firmy i dealerami; – przeprowadzenie kampanii e-marketingowej informującej grupę docelową o możliwości korzystania z nowych, interaktywnych narzędzi. e-point SA opracował koncepcję …

Sylwester KozakToyota Motor Poland – integracja klientów i dealerów z centralą

Nowy serwis WWW Fujitsu-Siemens Computers

Opublikowano: 13 czerwca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

e-point SA poinformował o zakończeniu prac nad serwisem internetowym dla Fujitsu-Siemens Computers. Nowy serwis jest kolejnym wdrożeniem platformy Active Content dedykowanej dla rozwiązań klasy „portal” i gwarantującej łatwość zarządzania dokumentami i aplikacjami. Zadaniem e-point SA było dotarcie do odbiorców biznesowych – potencjalnych klientów i użytkowników sprzętu Fujitsu-Siemens. Serwis zawiera pełne informacje produktowe związane z ofertą. Specjalna sekcja poświęcona została programowi …

Sylwester KozakNowy serwis WWW Fujitsu-Siemens Computers

Mobilny System Raportowania

Opublikowano: 5 grudnia 2001. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

e-point SA poinformował o zakończeniu wdrożenia mobilnego systemu wspomagającego pracę działu sprzedaży w firmie Prosper SA, jednej z największych hurtowni farmaceutycznych w Polsce. Mobilny System Raportowania pozwala na kontrolę działania i zarządzanie siecią przedstawicieli handlowych. Z MSR korzysta kilkudziesięciu pracowników Prosper SA, którzy wyposażeni zostali w przenośne urządzenia typu Palmtop. Wykorzystując transmisję danych przez Internet przy użyciu telefonu GSM każdy …

Sylwester KozakMobilny System Raportowania