Pod adresem sklep.komsa.pl, zaczął działać sklep firmy Komsa Polska. Odwiedzający go mogą zapoznać się z pełną ofertą produktów znajdujących się w portfolio firmy.
Firma Komsa Polska, jedna z największych polskich firm dystrybucyjnych z branży telekomunikacyjnej, uruchomiła 1 sierpnia 2004 roku sklep internetowy.
– Uruchomienie sklepu internetowego jest odpowiedzią na zmieniające się warunki rynku oraz sugestie naszych klientów – mówi Wojciech Depa, prezes Komsa Polska sp. z o.o. – Warunkiem prowadzenia efektywnego handlu w XXI wieku jest możliwość błyskawicznego reagowania na potrzeby rynku i klientów. Taką możliwość daje właśnie sklep internetowy. Dzięki niemu będziemy dokładnie wiedzieć, co najbardziej interesuje naszych klientów i w jakim kierunku rozwijać portfolio produktów oferowanych przez naszą firmę – dodaje.
Dostęp do sklepu internetowego firmy Komsa Polska mają wszyscy odwiedzający adres sklep.komsa.pl. Każdy znajdzie tam pełną informację o produktach znajdujących się w ofercie firmy i do podstawowych informacji (wraz ze zdjęciem) o danym urządzeniu. Do oferty cenowej i możliwości składania zamówień dostęp mają tylko zarejestrowani klienci.
– Rosnąca popularność internetu i prowadzenia interesów z jego wykorzystaniem pozwoli nam znacznie skrócić czas oczekiwania przez klienta na zamówione produkty – mówi Paweł Gołębiowski, koordynator projektu e-sklep w firmie Komsa Polska. – Poza tym dzięki temu narzędziu będziemy mogli zbierać informacje o preferencjach i oczekiwaniach naszych Klientów.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.