eBay z nową stroną główną na urządzenia mobilne

Opublikowano: 21 czerwca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jak wynika z danych eBay, ruch na platformie z wykorzystaniem urządzeń mobilnych w porównaniu do ubiegłego roku wzrósł aż o 30%. Na polskim rynku aż jedna czwarta wszystkich transakcji na eBay odbywa się właśnie w tej formie. W odpowiedzi na ten trend jeden z największych portali aukcyjnych na świecie uruchamia w Polsce nową, spersonalizowaną stronę główną na urządzenia mobilne.

Dawid ZarazińskieBay z nową stroną główną na urządzenia mobilne

eBay integruje się z Shoplo

Opublikowano: 19 grudnia 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, rozpoczyna w Polsce współpracę z Shoplo. Integracja ma być ułatwieniem dla polskich sprzedawców, którzy chcą rozszerzyć działalność o rynki zagraniczne i wyjść ze swoją ofertą do 168 mln aktywnych użytkowników eBay z całego świata.

Dawid ZarazińskieBay integruje się z Shoplo

eBay uruchamia spersonalizowaną stronę główną w wersji polskiej

Opublikowano: 16 sierpnia 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, wzbogaca swoją stronę główną o dynamiczny interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Nowa strona główna z powodzeniem funkcjonuje już na innych rynkach, a od dziś dostępna jest również w wersji polskiej.

Dawid ZarazińskieBay uruchamia spersonalizowaną stronę główną w wersji polskiej

eBay rozpoczyna współpracę z Borderlinx

Opublikowano: 26 maja 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie ze 169 milionami aktywnych użytkowników, rozpoczyna współpracę z dostawcą usług logistycznych Borderlinx. Dzięki temu polscy użytkownicy będą mogli zamawiać produkty z niemieckiej platformy eBay.de.

Dawid ZarazińskieBay rozpoczyna współpracę z Borderlinx

eBay: Reklamy mobilne? Szkoda czasu

Opublikowano: 20 grudnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

eBay wycofa reklamy ze swych mobilnych aplikacji. Nie są warte zachodu.

Dawid ZarazińskieBay: Reklamy mobilne? Szkoda czasu