Sezon konkursów w Epulsie

Opublikowano: 28 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W Epulsie czuć zbliżające się wakacje. Ich zwiastunem są konkursy, które już teraz przywołują na myśl gorące, letnie dni. Użytkownicy największego polskiego serwisu społecznościowego dla młodzieży wybiorą swoją „Hot dziewczynę”. Mogą też wygrać samochód – fiata 126 p w wersji 2009.

Hanna LaskowskaSezon konkursów w Epulsie

Epuls wzmacnia struktury sprzedaży i otwiera oddział w Warszawie

Opublikowano: 14 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawski oddział biura sprzedaży reklam. Przedstawicielem firmy w Warszawie będzie Paweł Gordon, który dołączył do firmy na początku maja. Otwarcie biura sprzedaży w Warszawie jest jednym z elementów przyjętej przez Epuls strategii mającej zwiększyć wpływy z reklamy w ogólnej strukturze przychodów serwisu. Pod koniec stycznia tego roku firma otworzyła biuro sprzedaży reklam (z siedzibą w Krakowie) …

Hanna LaskowskaEpuls wzmacnia struktury sprzedaży i otwiera oddział w Warszawie

Serwisy społecznościowe bezpieczne dla nieletnich?

Opublikowano: 20 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Centrum Badawcze Przestępstw Przeciwko Nieletnim – działające w ramach Uniwersytetu New Hampshire – opublikowało raport mówiący, że serwisy społecznościowe nie są tak groźne dla dzieci, jak dotychczas niektórzy sądzili. Uważano, że większość sieciowych pedofilów udaje nieletnich i w ten sposób namawia swoje ofiary na zgubne spotkania w realu. Tymczasem okazało się, że znacznie częściej przestępca – pokazując prawdziwe zamiary – …

Hanna LaskowskaSerwisy społecznościowe bezpieczne dla nieletnich?

Epuls podąża za Facebook

Opublikowano: 18 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Epuls jako pierwszy polski serwis społecznościowy wprowadził wirtualne prezenty. Możliwość wysyłania innym osobom wirtualnych podarunków jest dobrze znana wśród użytkowników Facebook.com, ale do tej pory nie mieli jej internauci korzystający z rodzimych serwisów społecznościowych. Nieprzypadkowo opcje PREZENTY serwis uruchomił 14 lutego, w dniu popularnych Walentynek. Pierwszego dnia z nowej funkcjonalności skorzystało 40 000 osób, które łącznie obdarowały swoich znajomych 80 …

Hanna LaskowskaEpuls podąża za Facebook

Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych

Opublikowano: 6 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Amerykański dziennik gospodarczy „The Wall Street Journal” opublikował artykuł analizujący wirtualne społeczności pod kątem przychodów reklamowych. Wniosek – coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich marek w serwisach Web 2.0, a prognozy mówią o 1,5 miliarda dolarów wydanych na reklamę w społecznościach. Zwiększanie wydatków na reklamę w społecznościach to fakt – w 2006 rynek ten wart był 350 milionów …

Hanna LaskowskaRosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych

Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam

Opublikowano: 24 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Serwis społecznościowy Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam. Obok działającej w Krakowie centrali zostanie wkrótce uruchomiony oddział w Warszawie. Od marca br. obowiązywać zacznie także nowa oferta i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich. Otwarcie własnego biura sprzedaży reklam jest związane ze zmianą strategii sprzedażowej Epulsa. W dotychczasowej strukturze przychodów serwisu wpływy z reklamy stanowiły mniej niż połowę. Otwarcie własnego …

Hanna LaskowskaEpuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam