W ostatnim czasie w internecie pojawiło się kilka serwisów poświęconych zdobywaniu i przekazywaniu wiedzy. W trend ten wpisuje się portal Expertia.pl, czyli nowy projekt firmy ELAMED – wydawnictwa czasopism branżowych.
Serwisy należące do kategorii „portale wiedzy” dzielą się na dwie grupy: jedne propagują ideę „internauci pomagają internautom”, inne zaś stawiają na ekspertów i to im każą odpowiadać na pytania użytkowników. Expertia.pl próbuje łączyć te dwa nurty i robi to wykorzystując różne formy: jest jednocześnie portalem społecznościowym, telewizją internetową oraz serwisem
publikującym artykuły w formie elektronicznej. Przedsięwzięcie zostało już zauważone w kręgach naukowych: patronem portalu jest Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Expertia.pl powstawała przez kilka miesięcy w zaciszu biur katowickiej firmy. Mimo 16 –letniego doświadczenia na rynku mediów, to nie był łatwy projekt dla ELAMEDU. Najtrudniejszym wyzwaniem było dotarcie do ekspertów z bardzo różnych branż. Tematyka portalu obejmuje bowiem takie dziedziny, jak: medycyna, stomatologia, weterynaria, ratownictwo, moda i styl, kulinaria, praca i kariera. Ostatecznie jednak udało się uzyskać wypowiedzi kilkuset specjalistów, w tym takich postaci, jak: prof. Zbigniew Religa, Paweł Frątczak – rzecznik Państwowej Straży Pożarnej, Kinga Rusin, Katarzyna Dowbor, Marek
Borowski, Stefan Niesiołowski, Zbigniew Wassermann, Joanna Senyszyn. Warto
dodać, że wszystkie porady dostępne są w portalu całkowicie bezpłatnie.
Materiały poradnikowe są realizowane jako filmy, co zdecydowanie odróżnia
portal od innych serwisów tego typu. Oprócz wypowiedzi ekspertów w serwisie znajdziemy także dział Expertia TV, w którym można znaleźć reportaże, relacje z targów czy konferencji oraz sondy.
Szczególnie ważną częścią portalu jest Baza wiedzy, zawierająca obecnie 16 500 tekstów specjalistycznych: raportów, analiz, prezentacji, felietonów (tylko część z nich jest odpłatna). Expertia.pl ma także swoją część społecznościową: zarejestrowani użytkownicy mogą tutaj tworzyć własne wizytówki oraz kontaktować się ze sobą za pomocą poczty wewnętrznej. Najbardziej ambitni użytkownicy mogą także ubiegać się o status „eksperta portalu”.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.